اخبار خوزستاناخبار شهرستان های خوزستاناختصاصی راوی جنوبسیاسی
موضوعات داغ

قابل توجه رئیس مجمع ائتلاف انقلابیون کشور؛ با لابی گری نمیتوان اهداف سالم را به حاشیه برد/شورای ائتلاف خوزستان مردمی عمل کند

قابل توجه رئیس مجمع ائتلاف انقلابیون کشور؛ با لابی گری نمیتوان اهداف سالم را به حاشیه برد/شورای ائتلاف خوزستان مردمی عمل کند

راوی جنوب| هرچقدر به روز انتخابات نزدیک‌تر می‌شویم شور و حرارت بیشتری در فضای عمومی و سیاسی کشور احساس می‌شود، و کاندیداها نیز تکاپوی انتخاباتی بیشتری نسبت به قبل از خود نشان داده و بازار نشست‌ها و تعیین شعارهای انتخاباتی نیز داغ شده است.

اما در حوزه انتخابیه ایذه ، باغملک ، دزپارت و صیدون از استان خوزستان در بین اسامی چهره های ارزشمند و متعهدی به چشم می خورد که حضورشان قطعا برای ایجاد تحول در مدیریت شهری موثر خواهد بود، اما این نوشتار ضمن احترام به این افراد، در لیست شورای ائتلاف نیروهای انقلاب استان خوزستان تلاش دارد به نکته ای توجه دهد که به نظر می رسد از آن غفلت شده است.

دکتر فرشاد ابراهیم پور از کاندیدای شاخص و مطرح که در میان نخبگان، اساتید و عامه مردم شهرستان های ایذه، باغملک، دزپارت و صیدون دارای محبوبیت بیشماری است به روش غیر موجه‌ای شورای ائتلاف نیروهای انقلاب استان آرای وی را با عبدلله ایزد پناه ۲۱ رای برابر اعلام کرده است.

این موضوع در حالی است که دکتر فرشاد ابراهیم پور با بدست آوردن ۵۷ رای در شهرستان ایذه، ۲۵ رای در شهرستان باغملک و ۷٠ رای در شهرستان دزپارت در انتخابات مجمع شورای ائتلاف نیروهای انقلاب این سه شهرستان پیروز شد.

از این رو لازم است شورای ائتلاف نیروهای انقلاب استان خوزستان لیست خود را بر حسب نظر شورای ائتلاف شهرستان‌های ایذه، باغملک و دزپارت نهایی کرده تا ضمن احترام به مجمع این سه شهرستان، شاهد برگزاری رقابتی سالم و با انگیزه در میان کاندیداهای حوزه انتخابیه ایذه و باغملک باشیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا