اخبار مهماختصاصی راوی جنوباخرین خبر هاسیاسیمجلس شورای اسلامی
موضوعات داغ

لیست مجموعه «ندای توسعه کارون» برای دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی منتشر شد

مجموعه ندای توسعه کارون متشکل از نخبگان و معتمدین شهرستان کارون لیست مورد تایید خود را برای دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای از حوزه انتخابیه اهواز ، باوی حمیدیه و کارون را در قالب بیانیه منتشر کرد. محمد امیر ، سید محسن موسوی زاده و مجتبی یوسفی سه داوطلب مورد تایید لیست ندای توسعه کارون هستند.

راوی جنوب| مجموعه ندای توسعه کارون با اعلام بیانیه شماره ۲ خود لیست مد نظر و مورد حمایت این مجموعه مهم مردمی را برای دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه اهواز ، باوی، حمیدیه و کارون را منتشر کرد. بیانیه به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

وَاَمرُهم شُوری بَینهُم

*بیانیه شماره ۲ مجموعه ندای توسعه کارون*

با استعانت از پرودگار متعال و توسل به ائمه ی اطهار(ع) «مجموعه ندای توسعه کارون» پس از کارشناسی های لازم و بهره مندی از نقطه نظرات نخبگان، متخصصان و مردم آگاه شهرستان کارون با لحاظ شاخص هایی از جمله مردم داری ،تعهد، تخصص، ایمان و تقوا از بین سایر داوطلبان محترم سه نفر از داوطلبان دوازدهمین‌ دوره از انتخابات مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه اهواز ، باوی، حمیدیه و کارون توانستند اعتماد و حمایت مجموعه ندای توسعه کارون را جلب کنند. نام افراد منتخب شده به این شرح است:

۱. محمد امیر
۲. سید محسن موسوی زاده
۳. مجتبی یوسفی

درهمین راستا طی چندروز آینده جلساتی با مشارکت عموم مردم شریف و فهیم شهرستان کارون ضمن حضور نامزدهای انتخابی جهت ارائه برنامه، تبادل نظر و معرفی تشکیل خواهد شد و محضر عموم مردم شریف شهرستان کارون گزارش خواهد شد.

امید است با حمایت شما و راهیابی کاندیداهای اصلح معرفی شده شاهد توسعه ،تعالی و تحقق حقوق شایسته شهروندی چهارحوزه انتخابیه اهواز ، باوی، حمیدیه و کارون به ویژه شهرستان کارون باشیم.

در پایان از همه ی شما همراهان و مردم شریف کارون کمال تقدیر و تشکر را داشته و همه مردم شریف شهرستان کارون را به رای واحد و قاطع به کاندیدای «مجموعه ندای توسعه کارون اقای محمد امیر، آقای سیدمحسن موسوی زاده، اقای مجتبی یوسفی» دعوت می کنیم.

مجموعه ندای توسعه کارون

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا