اخبار خوزستاناخبار مهماختصاصی راوی جنوباخرین خبر هاسیاسیمجلس شورای اسلامی

اطلاعیه جمعیت معتمدین شهرستان کارون در خصوص انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی حوزه انتخابیه اهواز، باوی، کارون و حمیدیه

راوی جنوب| علی عچرش رئیس جمعیت معتمدین شهرستان کارون به مناسبت انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی اطلاعیه منتشر کرد که به شرح زیر است:

مقام معظم رهبری:

《انتخابات یکی از آزمون های بزرگ ملت ایران در مقابل چشم دشمنان است .》

بار دیگر برگی از روزهای سرنوشت ساز این ملت رقم می خورد. آری انتخاباتی مهم در پیش است و ملتی با عزم و اراده پولادین و گام های استوار به پای صندوق های رای خواهند آمد و به ندای رهبر معظم انقلاب لبیک خواهند گفت.

شرکت در انتخابات به عنوان یک تکلیف شرعی ملت ایران است که با این کار از دستاورد های خون پاک هزاران شهیدی که جان خود را در راه تحقق آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران فدا نموده اند پاسداری خواهد کرد.

بنابر توصیه های حکیمانه مقام معظم رهبری برای داشتن مجلسی کارآمد و انقلابی نیاز به انتخاب نمایندگانی با خصوصیات مومن، انقلابی، شجاع، کارآمد و دارای روحیه جهادی و طرفدار عدالت می‌باشد که توجه به این خصوصیات در هنگام شرکت در انتخابات از سوی مردم می تواند ضمانت تشکیل این مجلس باشد.لذا شورای معتمدین شهرستان کارون حمایت خود را از محمد امیر ، مجتبی یوسفی و سید محسن موسوی زاده اعلام می کند.

علی عچرش رئیس جمعیت معتمدین شهرستان کارون

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا