شورا و شهرداری های خوزستان

محل زندگی شهردار کوت عبدالله کجاست ؟

طبق قانون در صورتی که شورای شهر نسبت به عدم سکونت شهردار در محدوده شهر اطمینان حاصل کند(با فرصت حداکثر یک ماه) طبق تبصره ۴ ماده ۸۰ و ماده ۹۰ قانون تشکیلات، وظایف و انتخابات شوراهای اسلامی کشور و انتخاب شهرداران مصوب ١٣٧٥ و با اصلاحات بعدی آن می توانند ادامه فعالیت شهردار را خاتمه دهند.

راوی جنوب| پس از بررسی رزومه کاندیداهای شهرداری کوت عبدالله، اعضای شورای اسلامی شهر کوت عبدالله، سید سعید باب المراد را با اکثریت آرا (۴ رای از ۶ رای) به عنوان سکاندار این شهر انتخاب کردند.

اما حال با گذشت کمتر از سه ماه شنیده ها حکایت از آن دارد شهردار کوت عبدالله محل سکونت خود را به این شهر انتقال نداده است مسئله ای که لازم است نهادهای نظارتی بخصوص فرماندار کارون و اعضای شورای شهر کوت عبدالله در این رابطه اقدامات لازم قانونی را انجام بدهند.

از سوی دیگر در روز های اخیر در کنار عدم شفافیت در محل سکونت شهردار کوت عبدالله، نحوه مدیریت شهری و برخورد نامناسب با مراجعه کنندگان حواشی جدی را ایجاد کرده است.

نوشته های مشابه

یک نظر

  1. کوت عبدالله چیش سرجاشه که شهردار سرجاش باشه شهر بی درو پیکر پر از اشغال و فاضلاب و کثافت واقعا متاسفم برای مردم کوت عبدالله چطور این اوضاع رو تحمل کردن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا