اخبار خوزستان

حرکت خودجوش اعضای کانون فاطمیون در همکاری با شرکت الکل‌سازی اهواز

حجت‌الاسلام آزادزاده گفت: طلاب و دانشجویان عضو کانون فاطمیون در اقدامی خودجوش و داوطلبانه به شرکت‌های تولید الکل رفته و در تولید الکل همکاری می‌کنند، همچنین در محل کانون با توجه به‌ هماهنگی‌های به‌عمل آمده روزانه مواد ضدعفونی کننده توزیع می‌شود.

«حجت‌الاسلام حیدر آزادزاده» اظهار کرد: در روزهای قرنطینه عمومی که به علت شیوع کرونا ویروس در کشور در حال انجام است، کانون فرهنگی هنری فاطمیون اقدامات مختلفی در زمینه‌های گوناگون انجام داده است.

مدیر کانون فرهنگی هنری فاطمیون اهواز با بیان اینکه آموزش پیشگیری و مراقبت از ابتلا به انواع واگیرها از مهم‌ترین برنامه‌های این کانون هستند افزود: بر این اساس و با توجه به فعالیت‌های کانون در فضای مجازی، فیلم‌هایی با موضوع کرونا، سلامتی و اتحاد میان اعضا منتشر می‌شود؛ ساخت این فیلم‌های کوتاه و آموزشی توسط اعضا این کانون صورت گرفته است.

وی با اشاره به اینکه اولویت اول کانون در همه زمان‌ها تقویت تحصیلی دانش‌آموزان عضو این کانون است اضافه کرد: بر این اساس و همراه با کلاس‌هایی که از شبکه آموزش پخش می‌شود، مربیان گروه‌ها همه روزه از طریق فضای مجازی پیگیر مطالعه درس‌های اعضا می‌شوند.

حجت‌الاسلام آزادزاده عنوان کرد: طلاب و دانشجویان عضو این کانون در اقدامی خودجوش و داوطلبانه به شرکت‌های تولید الکل رفته و در تولید الکل همکاری می‌کنند، همچنین در محل کانون با توجه به هماهنگی‌های به‌عمل آمده روزانه مقدار قابل توجهی مواد ضدعفونی کننده توزیع می‌شود.

وی تصریح کرد: در روزهای قرنطینه از طریق فضای مجازی مسابقات علمی برای اعضا کانون برگزار می‌شود تا بخشی از اوقات فراقت نوجوان به‌صورت هدفمند پر شود؛ این مسابقات شامل موضوعات تاریخی، اجتماعی، بهداشتی و … است.

نوشته های مشابه

یک نظر

  1. از تلاش همه جانبه کانونهای مساجد در این ایام حساس در جهت خدمت صادقانه و جهادی به مردم در مقابله با ویروس منحوس کرونا تقدیر و تشکر میکنم امید است همه ارگانهای آموزشی هنری اداری و .. بتوانند همانند این کانونهای مساجد اتحاد داسته باشند ومدافع سلامت باشند
    رسول طرفی دشت آزادگان‌

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا