یادداشت

جناب فرماندار با همین تعهـد و سلـوک اخلاقی دین خـود را به غیـزانیه اداء کنیـد

استدلال منطفی این است که بخشی از مشکلات مـناطق محـروم روسـتاها بـه واسـطـه حضـور میـدانی مســولین در این مناطق قابل احـصـاء خـواهد بود.

از زمانیـکه جناب فلاحــی در رأس امــور فرمـانداری شهرسـتان اهواز قـرار گرفتـه اسـت، تلاش کـرده که بدون واسـطه ضمن بازدیـد از مناطـق محـروم و شنیـدن درد و دل مـردم برای رفع معضلات جدیت ویـژه بخـرج دهد.

جناب فرماندار دیروز نیز طبق ضـرورت با حضـور میدانی در روستای سـودان بخش غیزانیه و با همـراهی بخشـدار دلسـوز و جمعی از شـوراها و دهیاران و وجهاء منطقه ضمن شنیدن و نـوت برداری از مشکلات قـول پیگیری و رفع آنها را داده است، البته این بازدید نیز خالی از حاشیـه نبـود و در حین بازدید مردم از فـرمانـدار جدید اهـواز قـول گرفتند، که بخشـدار دلسـوز و مردمی غیـزانیه جناب مهندس ساکی را در بخش حفظ کنند و ایشان را تغییر ندهد.

در پایان یادآوری می شود که صـرفأ حضـور و بازدیدهای میدانی به تنهایی نمی تـواند بر مشکلات فائق آید،و مردم نیـز دیگر تاب گفتار درمانی ندارند، و چشم انتظار فرماندار متعهد، خوش مسلک، انقلابی و جهادی اهـواز برای زدودن غبار مشکلات و معانات روستاها بخش غیزانیه هستنـد.

امین مشفقـی

غیـزانیه

نوشته های مشابه

یک نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا