اجتماعیاخبار خوزستان

فاز دوم مهمانسرای خرم كوشك به بهره برداری رسید

فتح شهني خبرداد: در راستاي دستيابي به اهداف، انجام رسالت‌هاي سازماني و کاهش هزينه‌ها نسبت به احداث فاز دوم مهمانسرا خرم کوشک از محل پروژه تعميرات، بازسازي و بهسازي مهمانسراها و اماکن عمومي اقدام کرديم.

به گزارش راوی جنوب، آیین بهره برداری از مهمانسرای شماره ٢ خرم کوشک امروز یکشنبه ٢۶ فروردین‌ماه با حضور علیرضا دانشی، مدیر عامل شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب، جمعی از معاونین، اعضای هیئت مدیره و کارکنان عملیات غیرصنعتی این شرکت برگزار شد.

سعيد فتح شهني، مدير عمليات غير صنعتي شرکت ملي مناطق نفت خيز جنوب اظهار داشت: مديريت عمليات غير صنعتي وظيفه خطير خدمات رساني و پشتيباني از توليد را در مناطق نفت خيز جنوب بر عهده دارد و در راستاي دستيابي به اهداف، انجام رسالت‌هاي سازماني و کاهش هزينه‌ها نسبت به احداث فاز دوم مهمانسرا خرم کوشک از محل پروژه تعميرات، بازسازي و بهسازي مهمانسراها و اماکن عمومي اقدام کرديم.

وي با اشاره به مساحت تخصيص داده شده براي احداث اين مهمانسرا عنوان داشت: مهمانسراي 24 اتاقه خرم کوشک با مساحت 780 متر مربع و زيربنايي بالغ بر هزار و 540 متر مربع در دو طبقه احداث شد.

مدير عمليات غير صنعتي شرکت ملي مناطق نفت خيز جنوب با بيان اينکه احداث اين مهمانسرا را در جهت توسعه پروژه مهمانسراي احداث شده در دهه هشتاد بود، خاطرنشان کرد: عمليات ساخت و ساز اين مهمانسرا تا ابتداي سال 1396 ادامه يافت و در پي مشکلات عديده از جمله افزايش نرخ اقلام و ناتواني پيمانکار پروژه با پيشرفت فيزيکي 30 درصد متوقف شد و پس از آن مجددأ از ابتداي سال 1398 تا 1401 تغييرات اساسي در اين پروژه صورت گرفت.

فتح شهني با اشاره به تأکيدات مهندس دانشي در جهت تسريع در روند عمليات و اتمام اين پروژه افزود: برآورد اوليه اين پروژه بدون خريد تجهيزات رفاهي 11 ميليارد تومان بود، از آنجايي که مديريت عمليات غير صنعتي بر اجراي پروژه‌ها با سرعت،  کيفيت و هزينه مناسب تأکيد دارد، خريد اقلام سنگين مورد نياز توسط اداره کالا صورت پذيرفت که با انجام آن شاهد کاهش چشمگيري در هزينه ها بوديم.

وي در پايان به بهره گيري از ظرفيت داخلي مناطق نفت خيز جنوب در راستاي تجهيز اين مهمانسرا اشاره کرد و گفت: اقدامات لازم در جهت تجهيز مهمانسرا با استفاده از ظرفتي داخلي مناطق نفت خيز جنوب صورت گرفت که کاهش شديد هزينه‌هاي جانبي را در پي داشت.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا