اخبار خوزستاناخبار مهم
موضوعات داغ

اعتصاب و تجمع کارکنان شهرداری اهواز برای دومین روز/ سقوط وعده های رضا امینی و سیاوش محمودی/ کاهش حقوق و مزایای پرسنل افزایش رفاه همراهان؟

در پی دستور شهردار اهواز مبنی بر کاهش مزایای پرسنلی کارکنان و کارگران شهرداری که با اطلاع شورای شهر اهواز صورت گرفته، جمعی از کارکنان و کارگران شهرداری برای دومین روز متولی در محوطه شهرداری تجمع و دست از کار کشیدند.

در پی حذف برخی آیتم های حقوقی و مزایای کارکنان که برای اولین بار پس از انقلاب صورت می گیرد کارکنان شهرداری با سر دادن شعار امینی، استعفا، استعفا خواهان تجدیدنظر شهردار و شورای شهر در این تصمیم شدند.

در حالیکه شهردار اهواز با بلندپروازی وعده بودجه ۷ هزار میلیارد تومانی را داده بود اما اینک برای اجرای برخی پروژه ها و همچنین تامین هزینه های اقامت برخی همراهان خود اقدام به کاهش حقوق و مزایای پرسنل که در سه دهه گذشته برقرار و پایدار بوده می کند. این اقدام در دوره هیچیک از شهرداران و ادوار شوراهای شهر سابقه نداشته است.

سکوت اعضای شورای شهر اعتراض و انتقاد کارکنان شهرداری را نیز در پی داشته و بگفته آنها نشان دهنده همراهی اعضا با این تصمیم است که معیشت کارکنان را به مخاطره انداخته است.

منبع: انتخاب

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا