حوادث

استعفـاء تنها نشـانه وجـدان و غیـرت شماست!

در چنـد سال اخیـر به جـرأت می توان گفت که خـورستان در تمام حــوزه ها دچار فقـر مدیریتی و بی ثباتی ست این سـرزمین شهـد و شهادت که به تعبیـر امام راحل دین خـود را به اسلام و ایران اداء کرده است ولی در بهت و حیـرت هیچ دولتی دینش را به خـوزستان غنـی و ثروتمند اداءنکـرد امـروز تبدیل به قلتگاه جـوانان دارخـوین شـد!!!

خوزستان بی وقفه از چالشی به چالش دیگـر سالها را سپری می کند؛ و در بلاتکلیفی محض به سـر میبـرد، بـی پـرده سخن بگـویم؛اینجا سیکل ترکیبی نهادهای حاکمیتی از هیچ قانـونی تبعیت نمی کند!!!بصـورت عشـوه ای اداره می شـوند؛ مدیـرانش از منصبی به منصب دیگر منتقل می شـوند و استان و مـردم آن را در منجلاب مدیریتی گرفتار و خـروجی این مدیـریت امنیــت، آسایش و اینک جان مـردم را نشـانه گرفته است!!!!

اگر سابقه جاده مـرگ دارخـوین را بررسی کنیـد،بدون شک به اندازه کیلـومترهایش گرفتار تعاطی مکانبات، شعـارها، بازدیدها و عکسـهای یادگاری و افتتاحیـه های متعدد شـده اسـت و اینک خــروجی این پروژه بی سـرانجام عـزای عمـومی یک ملت را رقم زد!!!

آقایان مسـول گناه این جـوانان پـر پر شـده پای کیست!؟ چه کسـی جـوابگـوی فـرزند چشـم به راه پدر و یا مادر و پدر چشم انتظار پسـر اســت؟!
آقایان مسـئول اگـر تـوان مدیریت یا دانش آن را ندارید، چـرا باید گناه یک ملت را به دوش بکشیـد!!! در این مـوقعیت که خـوزستان جای خـود بلکه یک ایـران را با ســؤ مدیریـت خـود عـزادار کـردید *استعفـاء* تنها نشـانه غیـرت و وجدان شماست از اینجا بلنـد شـوید، و بیشتـر از این باعث و بانی درد و آلام مـردم نشـوید.

شـریک غم مردم شادگانم

✍🏻امین مشفقـی

۱۴۰۰/۱۰/۴

نوشته های مشابه

یک نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا