اختصاصی راوی جنوببین المللحوادث

پیام سردار خادم سید الشهدا درپی شهادت محسن فخری زاده از دانشمندان صنعت دفاعی و پدر هسته ای ایران

سردار احمد خادم سیدالشهدا فرمانده ارشد سپاه در جنوب غرب و فرمانده قرارگاه منطقه ای کربلا
در پیامی ضمن محکوم کردن این جنایت ددمنشانه دشمنان کوردل نظام، شهادت دانشمند صنعت دفاعی ایران به دست عوامل تروریستی را به رهبر معظم انقلاب ، خانواده این شهید والامقام و ملت شریف ایران تبریک و تسلیت گفت.

سردار خادم سیدالشهدا در متن این پیام آورده است :

بسم رب الشهدا و صدیقین

شهادت هنر مردان خداست

شهید محسن فخری زاده رییس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع و از دانشمندان صنعت دفاعی ایران بود سال‌ها با مدیریت جهادی و انقلابی در راستای حفظ آرمان های نظام و ارتقای سطوح علمی کشور در این حوزه تلاش کرد و در این مسیر به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

بی شک دشمنان قسم خورده نظام به زودی تاوان سختی برای این جنایت کورکورانه پس خواهند داد؛ شهیدانی نظیر احمدی‌روشن نیز در این مسیر جان خود را نثار کردند اما خون پاک این شهدای والا مقام باعث افزایش عزت، قدرت نظامی ایران در منطقه و جهان و همچنین ارتقای جایگاه علمی ایران اسلامی شد؛ دشمنان باید بدانند که پرچم پرافتخار این میهن اسلامی به دست دانشمندان دیگر همچنان برافراشته است و روز به روز بر اقتدار ما در حوزه هسته ای افزوده خواهد شد و چنین جنایت هایی ذره ای از اراده این متخصصان برای دستیابی به انرژی صلح آمیز هسته ای کم نخواهد کرد.

محسن فخری زاده یکی از چهره‌های تاثیرگذار ایران بود. نام وی به عنوان دانشمند و پدر هسته ای ایران یکی از پنج شخصیت ایرانی در فهرست ۵۰۰ نفره قدرتمندترین افراد جهان که از سوی نشریه آمریکایی فارن پالیسی منتشر شده، بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا