بین الملل

شهردار اهواز چه باید کند؟ /بحران سازی برای امینی و ضعف روابط عمومی در مقابله و خنثی‌سازی تخریب‌ها

هر مدیر توانمند و حرفه ای می داند که زمانی می تواند موفق باشد که چند بخش مهم اداره تحت مدیریت خود را بطور مستقیم و از افراد مورد اعتماد خویش انتخاب کند.

راوی جنوب| بخش اول _ بخش هایی که یک مدیر باید آنها را تحت مدیریت خود داشته باشد حوزه دفتر ریاست، حراست، پشتیبانی (مالی،اقتصادی) که البته بسته به نوع و حجم کاری دستگاه، یکی دو بخش دیگر می توان افزایش یا کاهش یابد.

رضا امینی شهردار اهواز در حالی روی کار آمد که طیف رسانه ای معروف به حامیان موسی شاعری، نه تنها به دنبال بحران سازی برای او بودند بلکه شهردارهای قبل او را هم با انتقاداتی همراه کردند که پیشتر متوجه موسی شاعری شهردار بی سابقه اهواز بود.

رضا امینی هر چند تحولات را به خوبی انجام داد اما از یک بخش مهم در زیر مجموعه خود یعنی روابط عمومی غافل مانده است.

امیر آهن جان پس از اینکه با حکم موسی شاعری و در ماه های آخر به شکل عجیب و سوال برانگیز به عنوان مدیر حوزه شهردار منصوب شد، در مدت کوتاهی سکاندار اداره کل روابط عمومی شهرداری اهواز شد، تا به شمشیر و سپر شاعری در مقابل انتقادات تبدیل شود.

در دوران شهردار اسبق، بسیاری از منتقدان در کنار لزوم شفافیت در حوزه های مختلف شهری خواستار شفافیت در حوزه مالی روابط عمومی شهرداری اهواز شدند، خواسته به حقی که هیچگاه از سوی امیر آهن جان اجرایی نشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا