اخبار خوزستاناختصاصی راوی جنوب

پروپاگاندای رسانه ای روابط عمومی علوم پزشکی اهواز/تقطیع صحبت های استاندار خوزستان به نفع خود

ساخته‌های ذهنی مسئول روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اهواز به نام استاندار به کام ریاست دانشگاه

آیا علوم پزشکی اهواز به دنبال ایجاد تقابل میان استاندار خوزستان و منتقدین است؟!

راوی جنوب| خبری در کانال واتساپی «علوم پزشکی اهواز» به نقل از استاندار خوزستان درج شده که رسانه راوی جنوب ضمن پیگیری این موضوع، به راستی آزمایی این خبر پرداخته است.

در پاراگراف اول این خبر عنوان شده است که «نباید خط مقدم تضعیف شود» اما به ادامه صحبت های استاندار اشاره‌ای نشده.
استاندار در ادامه می گوید ممکن است ۳٠ تا ۴٠ درصد خطا وجود داشته باشد و لزوما منظور از تضعیف، انتقاد به نحوه عملکرد رئیس علوم پزشکی اهواز نیست.

در پاراگراف دوم این خبر اشاره شده که استاندار خوزستان می گوید «اینها که در گوشه و کنار شعار می دهند و عوام فریبی می کنند، بهتر است کار خودشان را بکنند و دست از تخریب بردارند»، اما منظور استاندار، با مسئولین حاضر در جلسه بود که نسبت به عملکرد ریاست دانشگاه علوم پزشکی انتقاد داشتند نه رسانه های منتقد؛ و موضوع مهمتر اینکه کلمه «عوام فریبی» به هیچ عنوان بر زبان استاندار جاری نشد.

در پایان خبر نیز به نقل از استاندار گفته شد که «دست از تخریب بردارند» در حالی که این جمله نیز ساخته ذهنی روابط عمومی علوم پزشکی اهواز است و استاندار آن را نگفت.

وظیفه یک روابط عمومی نشر کامل خبر است نه فقط بخشی از آن. در این خبر هیچ اشاره ای به سخنان استاندار مبنی بر اینکه «دفاع مطلق از پزشکان و پرستاران و طرح شهید سلیمانی نمی کنم اما از زحمات آنها تشکر می کنم»، توسط روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی نشد.

در ادامه استاندار خوزستان گفت که نباید بگوییم کاری نشده، اما بسیاری از کارها شده و بسیاری نیز نشده، آنهایی که نشده را باید نام برد و برای رفع مشکلات تلاش کرد.

در پایان لازم و ضروری است مجموعه استانداری خوزستان با تقطیع کنندگان و سوءاستفاده کنندگان از صحبت های استاندار برخورد قاطع کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا