اخبار خوزستاناختصاصی راوی جنوب

نفس تنگ کرونایی‌ها در اتاق‌های گرم بیمارستان ۲۲ بهمن مسجدسلیمان

راوی جنوب مسجدسلیمان| بیمارستان ۲۲ بهمن مسجدسلیمان، اولین و بزرگ‌ترین مرکز خدمات بهداشتی، درمانی و آموزشی این شهرستان و وابسته به دانشگاه علوم پزشکی اهواز محسوب می شود که این روزها با مشکلی به نام «گرمای شدید هوا و سرمایش ضعیف» مواجه است.

مشکلی که در سایه تدبیر مسئولین علوم پزشکی اهواز به عنوان متولی، گلایه مندی بیماران بستری در این بیمارستان و همراهانشان را در پی داشته است.

ازدحام و شلوغی کلافه کننده، دردسر مردم برای تهیه پنکه، گرمای پنجاه درجه و شرجی آخرین روزهای تابستان، سرفه‌های تمام نشدنی بیماران در اتاق هایی که کولر دارند اما روشن نمی کنند؛ این وضعیت تنها بیمارستان عمومی شهرستان مسجدسلیمان تحت مدیریت علوم پزشکی اهواز است.

بیمارستانی که سنگینی مشکلاتش این روزها روی دوش بیماران کرونایی حس می شود و وضعیت عجیبی را تجربه می کند.

در روز گذشته انتشار فیلمی از وضعیت بیماران به ویژه در بخش کرونایی‌های این بیمارستان بازتاب‌های فراوانی داشت.

در این فیلم مشخص است که به دلیل وجود مشکلاتی در سیستم خنک کننده بیمارستان ۲۲ بهمن، بسیاری از خانواده‌ها مجبور به تهیه پنکه برای بیماران بستری خود شده‌اند.

موضوعی که مورد بی توجهی رئیس علوم پزشکی اهواز قرار گرفته است؛ ابول نژادیانی که هفته گذشته در مقابل رئیس جمهور از الگوبرداری اروپا از اقداماتش سخن می‌گفت، امروز مشخص شد از مدیریت یک بیمارستان هم عاجز و ناتوان است.

حال اگر چه تا پیش از این هم وضعیت درمان و مراکز درمانی در استان چنگی به دل نمی‌زد اما در این شرایط کرونایی و اوج‌گیری بستری‌های بیماران کرونایی، بیش از پیش خود را نمایان ساخته‌ است و این نیازمند نگاه جدی تمامی مسئولان استان است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا