اخبار مهماختصاصی راوی جنوباقتصادی
موضوعات داغ

نگاهی به تناقضات مدیرعامل گروه ملی فولاد: برای رفقا«داریم» برای خانواده شهدا«نداریم»!

تبدیل وضعیت ایثارگران یکی از مطالبات بحق و قانونی است که مطابق آن دستگاه های اجرایی و شرکت های وابسته به دولت مشمول اجرای آن هستند موضوعی که بنظر می رسد مدیرعامل گروه ملی از انجام آن شانه خالی می کند و در مقابل با پرداخت هزینه ها در قالب مشاوره به دوستان و بستگان خود این پیام را به خانواده ایثارگران می دهد که آگاهانه از اجرای قانون تبدیل وضعیت شانه خالی می کند.

راوی جنوب| مطابق گزارش های رسیده یکی از اعضای هیات مدیره باشگاه استقلال خوزستان که از اعضای شورای شهر گله دار استان فارس و بستگان یا دوستان درجه یک علی محمدی گروه ملی است در قالب یک حکم تشریفاتی مبلغ حدودا ۲/۹۰۰/۰۰۰/۰۰۰ میلیارد ریالی را به غیراز هزینه های پرواز و اسکان و خوراک به پشتوانه علی محمدی دریافت کرده است.

همچنین مطابق گزارشات مردمی رفت و آمد های کم به اهواز ((شاید ماهی ۲ الی ۳ بار)) این عضو نزدیک به علی محمدی مدیر عامل گروه ملی در کنار رفت و آمد های متعدد به عسلویه و بوشهر و … با هزینه های که گفته می‌شود از هزینه کارخانه تامین شده است، این خواسته و انتظار بحق را ایجاد می کند تا شخص نجار زاده مدیر عامل بانک ملی نسبت به آن واکنش و پاسخ شفافی به افکار عمومی ارائه کند.

اما این هزینه ها برای بستگان و رفقا توسط علی محمدی مدیرعامل گروه ملی فولاد ایران در مقابل نادیده گرفتن قانون و خانواده شهدا و عدم تحقق تبدیل وضعیت پرسنل ایثارگر این سوال را ایجاد می کند که شرکت چگونه برای نزدیکان مدیرعامل می تواند هزینه کند اما برای اجرای قانون نمی تواند ؟

بر همین اساس دیوان محاسبات در مکاتبه ای با با مدیر عامل گروه ملی فولاد ایران خواستار ارائه دلایل توجیهی در عدم اجرای بنده های (د) و (و) تبصره (۲۰) قوانین بودجه ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ مبنی بر تبدیل وضعیت فرزندان ایثارگر به شعبه ششم دادیاری شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا