اجتماعیاختصاصی راوی جنوب

بیانیه سازمان بسیج رسانه خوزستان به مناسبت حماسه سترگ ۹ دی


بصیرت فاطمی، ولایتمداری، مقاومت علوی» رمز ماندگاری حماسه ۹ دی
سازمان بسیج رسانه خوزستان با صدور بیانیه ای حماسه سترگ ۹ دی را تجلی بصیرت و ولایتمداری اعلام کرد و گفت: حماسه ۹ دی از ماندگارترین حرکت های مردم انقلابی ایران در حمایت از ولایت و رهبری به شمار می رود که این روز با ویژگی هایی همچون بصیرت و میثاق امت با ولایت در اذهان ماندگار شده است.
همچنین در این بیانیه آمده است: حماسه ماندگار ۹ دی جزو رموز ماندگاری انقلاب اسلامی است زیرا در این روز مردم ایران اسلامی یک صدا شعار« ولایت مداری، بصیرت و استقامت » را سردادند.
۹ دی تجلی بصیرت، دیانت و دشمن شناسی ملت ایران است و ایستادگی در برابر توطئه هایی است که از خارج از مرزهای جغرافیایی کشورمان طراحی و اجرا می شود ؛ حضوربی نظیر مردم در پای صندوق های رای در خرداد ۸۸ دشمنان و بدخواهان را سخت عصبانی کرد لذا اعتراضات و آشوب های خیابانی را درایران به راه انداختند تا این فرصت حضور را به تهدید تبدیل کنند.
۹ دی نقطی عطفی در تاریخ پیروزی انقلاب اسلامی است که به نماد و نشان بصیرت ملت ایران تبدیل شده است و بصیرت مردم ایران اسلامی رو به فزونی است و آگاهانه دردفاع از نظام جمهوری اسلامی و ارزش های آن تلاش می کنند.
سازمان بسیج رسانه خوزستان در پایان این بیانیه آورده است:
نهم دی مظهر نفوذ ناپذیری ملت بزرگ ایران در برابر فتنه آمریکایی است و خلق حماسه نهم دی وابسته به هیچ گروه، جریان و یا حزب و تشکلی نبوده و نیست، بلکه این حماسه متعلق به ملت بصیر و سلحشور ایران اسلامی است و امت اسلامی و آزادی خواهان در سراسر جهان، مکتب حاج قاسم سلیمانی را به عنوان مکتب ضد ظلم و ستم همواره زنده و پویا نگه خواهند داشت.
روابط عمومی سازمان بسیج رسانه خوزستان

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا