اخبار خوزستاناجتماعی

آسایش كاركنان خط قرمز ماست/افق 1403 مناطق نفت خیز جنوب هدفگذاری شد

مدير عامل شرکت ملي مناطق نفت خيز جنوب گفت: هدف‌گذاری سال جاری صورت گرفت و با عزم و اراده مضاعف در جهت حفظ، حمایت و همیت مناطق نفت خیز جنوب پای کار خواهیم بود.

به گزارش راوی جنوب به نقل از روابط عمومی شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب، آیین بهره برداری از مهمانسرای شماره ٢ خرم کوشک امروز یکشنبه ٢۶ فروردین ماه با حضور علیرضا دانشی، مدیر عامل شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب، جمعی از معاونین، اعضای هیئت مدیره و کارکنان عملیات غیرصنعتی این شرکت برگزار شد.

مدیر عامل شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب در این آیین با بیان اینکه ریشه کفر، ظلم و ستم رژيم صهيونيستي و هم پيمانانش برچيده خواهد شد، اظهار داشت: بامداد گذشته شاهد مقابله به مثل سپاه پاسداران در برابر رژیم باطل اسرائیل بودیم که نماد تفکر و تعقل نيروهاي نظامي جمهوري اسلامي ايران بود؛ امیدواریم که دیگر شاهد مظلومیت مردم فلسطین و غزه نباشیم.

دانشی با اشاره به بهره برداری از ١٠٢ پروژه مرتبط با تولید در سال گذشته بیان داشت: ١٠٢ پروژه بهره برداری در سال گذشته با اولویت بررسي و بازخواني کارهاي نيمه تمام به قيد فوريت با تمرکز بر اصلاحات هدف قرار گرفت که مطلوب دست اندرکاران نظام قرار گرفت.

وی با بيان اينکه تأمين آسايش کارکنان برای مناطق اولویت است،عنوان داشت: خدمات غیر صنعتی براي مناطق نفت خیز جنوب از اهميت والايي برخوردار است زيرا مسير تولید از آرامش و ایجاد شرایط مطلوب برای کارکنان ميگذرد.

مدیر عامل شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب با تأکيد بر اينکه رفاهیات مناطق نفت خیز جنوب باید در شأن کارکنان باشند، افزود: خلأهای موجود در زمینه رفاهیات سبب شد تا باز تعریف دیگري داشته باشیم و برخی ظرفیت ها مجدداً احیا کنیم.

دانشی در پايان با اشاره به افق پيش روي مناطق نفتخيز جنوب خاطرنشان کرد: هدف گذاری سال جاری صورت گرفت و با عزم و اراده مضاعف در جهت حفظ، حمایت و همیت مناطق نفت خیز جنوب پای کار خواهیم بود

گفتني است مدير عامل شرکت ملي مناطق نفت خيز جنوب در حاشيه اين آئين از آخرين وضعيت مهمانسراي خرم کوشک بازديد کرد.

لازم به ذکر است، مهمانسراي 24 اتاقه خرم کوشک با مساحت 780 متر مربع و زيربنايي بالغ بر هزار و 540 متر مربع در دو طبقه به همت مديريت عمليات غير صنعتي شرکت ملي مناطق نفت خيز جنوب از محل پروژه تعميرات، بازسازي و بهسازي مهمانسراها و اماکن عمومي احداث شد

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا