اخبار خوزستاناختصاصی راوی جنوبتحلیلی
موضوعات داغ

مدیریت بحران آفرین علوم پزشکی اهواز؛ فقط ۲۵ درصد جمعیت هدف خوزستان دو دُز واکسن کرونا دریافت کرده‌اند

طبق اعلام رئیس علوم پزشکی اهواز تنها ۲۵ درصد مردم خوزستان دوز دوم دریافت کرده اند؛ این در حالی است که در روزهای گذشته شرط سنی واکسن در برخی از استان ها پیش از خوزستان برداشته شده و در برخی نیز سرعت و فراگیری واکسیناسیون به مراتب بیشتر از استان ما بود.

راوی جنوب| استاندار خوزستان، ستاد مقابله با کرونا در استان، دادستان اهواز به عنوان مدعی العموم ، آمار و اطلاعات علوم پزشکی را راستی آزمایی کنند.

وقتی مردم در میان تبلیغات و توئیت بازی مسئولان علوم پزشکی مبنی بر فتح خیالی واکسیناسیون، خبری مبنی بر اینکه فقط ۲۵ درصد جمعیت خوزستان واکسیناسیون شده می شنوند، سوالاتی در اذهان عمومی ایجاد می شود.

خوزستانی ها از خود می پرسند فرهاد ابول نژادیان و مدیران علوم پزشکی اهواز که عموما از فتح های پی در پی استانی و ملی صحبت می کردند و توئیت می زدند، چگونه است در آمار واکسیناسیون جزء استان های آخر کشور هستند؟

در سرعت واکسیناسیون مازندران پیشتاز کشور است و استان‌هایی چون همدان و کرمانشاه به عنوان اولین استان ها محدودیت سنی را برداشتند، اگرچه امروز در خوزستان نیز این محدودیت برداشته شد.

مردم و نخبگان خوزستان این انتظار را ندارند که فرهاد ابول نژادیان که از طریق ارتباط با غلامرضا شریعتی به این جایگاه رسیده است توسط او بازخواست شود، اما این سوال مطرح است که چرا قاسم سلیمانی دشتکی و اعضای ستاد مقابله با کرونا هیچگاه آمار و اطلاعات ابول نژادیان را راستی آزمایی نکرده اند؟

ادعای مضحک الگو برداری اروپا یا روز بدون فوتی ۱۳ آذر یا افتضاحی چون واکسیناسیون سیار برای اولین بار در کشور، انباشت زباله های عفونی و کرونایی در برخی بیمارستان ها، ازدحام در مراکز واکسیناسیون، رهاسازی کیت های مصرف شده تست کرونا در خیابان و…، تنها بخشی از آمارهای غلط و نادرست و سوءمدیریت ابول نژادیان بود که گاهاً توسط برخی رسانه های مطرح استان هم مخابره می‌شد.

امروز بعد از آنکه همه مردم خوزستان به آمار فاجعه بار ۲۵ درصد واکسیناسیون(دو دُز)در خوزستان پی بردند، لازم است صادق خلیلیان استاندار خوزستان، دادستان اهواز و بازرسی کل استان ضمن بررسی مستقل گفته های علوم پزشکی اهواز در مواردی که اثبات شده است خطا کرده اند، مدیران علوم پزشکی را به شفافیت و ارائه گزارش مستند برای پاسخ به افکار عمومی وادار و به دلیل سوءمدیریت‌شان بازخواست کنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا