اخبار خوزستاناخبار مهم

23

استاندار خوزستان گفت: با افزایش ۵۰ هزار بشکه نفت خام به ظرفیت تولید میدان نفتی قلعه نار، حلقه نفت استان کامل می‌شود.

حسینی محراب، استاندار خوزستان، در آیین بهره‌برداری از پروژه‌های افزایش و مسئولیت اجتماعی شرکت ملی نفت ایران ضمن تبریک دهه فجر و استقبال از وزیر نفت و هیئت همراه، گفت: میدان نفتی قلعه نار، یکی از مخازن نفت سبک استان خوب است که با افزایش ۵۰هزار بشکه نفت خام، حلقه نفت در استان را کامل می‌کند.

استاندار بیان داشت: افزایش تولید نفت در این میدان می‌تواند به رونق صنعت نفت و ایجاد اشتغال در آبادانی و استفاده از نیروهای بیشتر منجر شود.

حسینی محراب به بازدید از پتروشیمی ابن سینا در شهر اندیمشک نیز اشاره کرد و گفت: این پتروشیمی باعث رونق تولید، اشتغال و معیشت در آینده قسمتی از زنجیره پتروشیمی در بخش پایین دستی آن خواهد شد.

او تاکید کرد: توجه به زنجیره پایین دستی پتروشیمی‌ها در ماهشهر و استفاده از تولیدات در داخل کشور برای مصرف کنندگان محلی بسیار مهم است.

استاندار خوزستان به اهمیت نفت برای استان و تلاش‌های پیشکسوتان این صنعت در قبل از انقلاب برای قطع شریان رژیم پهلوی اشاره کرد و گفت: انقلاب اسلامی با ارزش‌ها و فضیلت‌ها، دین اسلام را احیا کرد و بزرگی آن را به دنیا نشان داد.

استاندار خوزستان در پایان به کارکنان نفت توجه ویژه‌ای کرد و آنها را به عنوان سربازان امام زمان تشویق کرد و امیدواری خود را برای تقویت صنعت نفت در استان بیان کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا