اخبار خوزستانحوادث

ناصری نژاد : ناجا در خط مقدم مبارزه قرار دارد/ لزوم تقویت نیروهای انتظامی در مناطق مرزی

صبح روز دوشنبه و در آخرین روز از هفته دفاع مقدس، نمایندگان استان خوزستان به دیدار سرتیپ پاسدار، حسین اشتری فرمانده نیروی انتظامی رفتند و پیرامون مسائل امنیتی و نظامی کشور به بحث و گفتگو پرداختند.
نماینده مردم شادگان در این دیدار ضمن تشکر و قدردانی از زحمات نیروی انتظامی گفت: ناجا در صف مقدم جهاد و مبارزه است و باید از هر حیث حمایت شود.
وی افزود: نیروی انتظامی شهرستان شادگان در سالیان اخیر با تقدیم ۱۴ شهید نقش موثری در تامین امنیت و آسایش مردم داشته است، اما از نظر امکانات و نیروی انسانی در مضیقه قرار دارد.
ناصری نژاد ادامه داد: نیروی انتظامی در خوزستان، متفاوت از بسیاری از مناطق سایر کشور است، زیرا علاوه بر بحث امنیت مردم، با مسائل تخصصی تری در دریابانی و مرزداری هم رو برو است.

این حقوقدان با اشاره به حساسیت روز افزون کار پلیس گفت: یکی از خواسته های اصلی ما از فرماندهی محترم ناجا، تاکید بر آموزش هرچه بیشتر مسائل حقوقی در کنار آموزش های نظامی به سربازان و افسران ناجا است، حساسیت های کار ناجا خصوصا در دفاع از حق الناس، و با توجه به تمرکز دشمن بر تخریب پلیس، بسیار زیاد است و لذا نباید بهانه دست کسی داد.

نماینده مردم شادگان با اشاره به وضعیت تیراندازی در شادگان گفت: الحمدالله طی مدت اخیر مسأله تیراندازی تا حدود بسیار زیادی حل شده است و این روند باید ادامه پیدا کند تا این موضوع به طور کامل حل شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا