شورا و شهرداری های خوزستان

سلامت خوزستان در پیک پوپولیست

نگاه راوی جنوب به نقش سوءمدیریت رئیس علوم پزشکی اهواز در کاهش واکسیناسیون مردم خوزستان

🛑 نگاه راوی جنوب به نقش سوءمدیریت رئیس علوم پزشکی اهواز در کاهش واکسیناسیون مردم خوزستان؛

سلامت خوزستان در پیک پوپولیست

راوی جنوب|بخش اول/«فرهاد ابول نژادیان» رئیس علوم پزشکی اهواز، در اواخر سال ۱۳۹۹ و بعد از آنکه خبرهایی مبنی بر عزل وی توسط استاندار جدید خوزستان در رسانه ها منتشر شد مانند گذشته با یک وعده غیرواقعی سعی کرد تا ابزار عزل و برکناری را از استاندار بگیرد.

یکی از این وعده های رئیس علوم پزشکی اهواز در گفتگو با رسانه ها، تحقق واکسیناسیون عموم مردم خوزستان تا بهار ۱۴۰۰ بود، وعده ای که در همان روزهای ابتدایی تعجب همگان را به همراه داشت و بسیاری از منتقدان، آن را ناشدنی توصیف کردند.

با گذشت بیش از ۲ ماه و در پایان فصل تابستان، عموم مردم استان خوزستان نه تنها واکسیناسیون نشده اند، بلکه شاهد بی تدبیری و بی نظمی مدیریتی در تمام سطوح علوم پزشکی اهواز و در رأس آن فرهاد ابول نژادیان هستیم.

تشکیل صف های طولانی در مراکز درمانی و واکسیناسیون، عدم اطلاع رسانی به موقع و صحیح، بلاتکلیفی سالمندان برای تزریق دُز دوم، شوآف های رسانه، عدم شاف سازی در نحوه توزیع واکسن، به کارگیری افراد بی تجربه یا بازنشسته در سطوح مدیریتی، تبعیض در نحوه واکسیناسیون کادر درمان و… از جمله افتضاحات رئیس علوم پزشکی اهواز است.

اما باید منتظر ماند و دید «فرهاد ابول نژادیان» که سوابق لازم جهت تصدی ریاست علوم پزشکی اهواز را نداشته و با لابی دوستان به اینجا رسیده است، با چه وعده دیگری می‌خواهد مردم خوزستان را راهی مراکز درمانی و در نتیجه عزادار کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا