اخبار خوزستاناخرین خبر ها

به همت شرکت نفت و گاز اروندان مسابقات بزرگ قرآن مجید در سطح شهرستان خرمشهر برگزار شد

به گزارش  راوی جنوب، اولین دوره مسابقات بزرگ قرآن مجید شهرستان خرمشهر، پنج شنبه ۲۴ آذر ۱۴۰۱، در ساختمان شماره ۲ شرکت نفت و گاز اروندان ویژه کارکنان این شرکت و عموم مردم خرمشهر در رشته های ترتیل، تحقیق و حفظ قرآن کریم با حضور پر شور فعالان قرآنی این شهر برگزار شد.

علی حسن زاده مسول دارالقرآن کریم این شرکت در همین خصوص هدف از برگزاری مسابقات را ترویج فرهنگ قرآنی در بین همکاران و جامعه دانست و اظهار داشت: اگر این فرهنگ ناب در کشور حاکم شود بسیاری از مشکلات کنونی که گریبان عده ای را گرفته است حل خواهد شد.

وی با اشاره به استقبال خوب کارکنان شرکت نفت و گاز اروندان و مردم و دانش آموزان شهرستان خرمشهر بیان کرد؛ بیش از ۸۰ نفر در این دوره از مسابقات شرکت نمودند.

مسول دارالقرآن کریم شرکت نفت و گاز اروندان ادامه داد؛ امروزه مفاهیمی همچون ایمان، اعتماد و هویت در میان بشر گم شده است، و نظام سلطه و مستکبرین از صدر اسلام تا به امروز برای خاموشی نور کلام الله تلاش کرده اند اما با لطف خداوند به نتیجه نرسیده است و این حضور پُرشور عاشقان قرآنی بهترین نشانگر این موضوع است.

وی در پایان ضمن تشکر از اداره روابط عمومی و شورای امر به معروف و نهی از منکر افزود؛ در جهت برگزاری مسابقات در آینده امید و انتظار آن است که در پرتو نورانیت و معنویت برگرفته از قرآن، بتوانیم در راه اعتلای اسلام و انقلاب و وظیفه رسانه‌ای خود، بیش از پیش گام‌هایی استوارتر برداریم و با یک برنامه ریزی دقیق برای آینده در پیشبرد اهداف آموزش و حفظ قرآن کریم تلاش کنیم.

گفتنی است در پایان این مسابقات ۱۲ نفر به عنوان نفرات برتر شناخته شدند و طی مراسمی از این عزیزان تجلیل خواهد شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا