اخبار خوزستاناخبار شهرستان های خوزستاناختصاصی راوی جنوبورزشی
موضوعات داغ

پیرو درخواست شفافیت راوی جنوب از نفت مسجدسلیمان ؛ توهین مدیر سابق رسانه ای نفت مسجدسلیمان به رسانه راوی جنوب

بعد از انتشار گزارشی از راوی جنوب تحت عنوان «ضرورت شفافیت مالی در نفت مسجدسلیمان / هزینه های مالی مدیریت رسانه شفاف شود» ، مدیر سابق رسانه ای نفت مسجدسلیمان به خبرنگار راوی جنوب توهین کرد.

راوی جنوب| شفافیت یک اصل اصیل قانونی و شرعی است که به صراحت در قانون اساسی و دین مبین اسلام به آن اشاره و تاکید شده است.

دستگاه های اجرایی و مسئولان فعلی ، قبلی و آینده باید این موضوع را بدانند زمانی که مسئولیت پذیرفتند زیر چشم تیزبین جامعه اسلامی و اهالی رسانه هستند و باید با صداقت ، شفافیت و مستند به پرسش آنها پاسخ بدهند.

بر حسب مواد قانون اساسی و همچنین قانون دسترسی آزاد به اطلاعات و مبارزه با فساد اداری هر شهروند و خاصه رسانه ها می توانند از مدیران فعلی، گذشته و آینده و کلیه دستگاه های اجرایی درخواست شفافیت کنند.

اما در یک اقدام غیر حرفه ای و غیر قانونی، مهران حسنوند مدیر رسانه ای سابق نفت مسجدسلیمان بجای پاسخ به دو پرسش این رسانه مبنی بر شفافیت هزینه های مالی مدیریت رسانه ای نفت مسجدسلیمان و همچنین ارائه سوابق رسانه ای، اقدام به ارسال یک فایل صوتی با محتوا توهین و تهمت کرد.

حال این پرسش اساسی از نهادهای نظارتی و مدیران نفت مسجدسلیمان مطرح می شود مگر رسانه راوی جنوب چه چیزی مطرح کرد که مهران حسنوند به خود اجازه می دهد به خبرنگاران این رسانه توهین کند؟

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا