اخبار خوزستاناختصاصی راوی جنوباخرین خبر هااقتصادیورزشی
موضوعات داغ

مدیریت گروه ملی صنعتی فولاد ایران پیشتاز در صنعت و ورزش ایران

کمتر کسی تصور می کرد شرکت گروه ملی صنعتی فولاد ایران نه تنها از بحران ها عبور کند بلکه بتواند به ثبات برسد و به مرحله اجرای طرح های توسعه ای وارد شود. این شرکت امروز ضمن ثبات تولید در عرصه ورزش بخصوص در زمینه فوتبال پیشتاز محسوب می شود.

به گزارش راوی جنوب، گروه ملی صنعتی فولاد ایران که اولین تولیدکننده محصولات نوردی کشور بوده؛ به واسطه فعالیت واحدهای نوردی دیگر طی سالهای اخیر رقابت سنگینی را تجربه می کند. در همین راستا، بروز رسانی خطوط و اجرای طرح های توسعه ای این شرکت به عنوان یک ضرورت، آغاز شده تا با افزایش تولید و صادرات محصول شاهد نقش آفرینی بیشتر گروه ملی صنعتی فولاد ایران در زمینه تجارت خارجی باشیم.

قطعا با رونق تولید در این مجموعه مهم صنعتی، علاوه بر بهبود حاشیه سود شرکت، فرصت های شغلی مستقیم و غیرمستقیم متعددی در استان خوزستان ایجاد خواهد شد که این امر باعث رضایتمندی عمومی می شود.

بنابراین باید توجه داشت که طرح های توسعه ای که در این مجموعه فولادی مهم کشور شروع شده همزمان با دوران مدیرعاملی علی محمدی مدیر جوان و آینده نگر گروه ملی صنعتی فولاد ایران از شتاب مطلوبی برخوردار است و قطعا سرانجام این پروژه ها برای استان صنعتی خوزستان چشم انداز روشنی را ترسیم خواهد کرد. چشم اندازی که علی محمدی با همراهی و ثبات مدیریتی جوان در ساختار گروه ملی ایجاد کرده است.

در این دوره مدیریتی، طرح احیای گروه ملی صنعتی فولاد ایران در چهار محور آغاز به کار شده که شامل، ارتقای ظرفیت تولید تا سقف ۹۰ درصد ظرفیت اسمی، توسعه کارخانه فولادسازی با تکمیل فاز ۲ فولادسازی به ظرفیت تولید ۴۳۰ هزار تن شمش، توسعه کارخانه کوثر با اجرای پروژه کلاف کوثر، توسعه کارخانه لوله سازی با اجرای پروژه تولید لوله درون چاهی کیسینگ و تیوبینگ صنعت نفت می باشد و تنوع سبد محصولات تولیدی این مجموعه صنعتی را بهبود می بخشد.

ثبت رکورد تولید ، افزایش اشتغال و برگشت آرامش و ثبات مدیریتی به گروه ملی در کنار طرح های توسعه ای باعث شده است حوزه صنعت فولاد ایران و مردم خوزستان شنونده خبرهای خوب از این شرکت باشند.

گروه ملی صنعتی فولاد ایران پیشتاز در فوتبال ایران

گروه ملی صنعتی فولاد ایران در دوران مدیریت علی محمدی نه تنها در حوزه صنعت و طرح های توسعه ای گام های بلند برداشته است بلکه در حوزه ورزش استان بخصوص فوتبال در قالب تیم فوتبال استقلال خوزستان توانسته است در رده های سنی مختلف فوتبال استان و احیای اماکن ورزشی خوزستان مانند ورزشگاه غدیر اهواز اقدامات بی نظیری را انجام دهد.

استقلال خوزستان که رده دوم جدول لیگ آزادگان ازآن خود کرده در آستانه صعود به لیگ برتر است و این موفقیت ها بدون شک نتیجه عملکرد مثبت مدیران گروه ملی فولاد ایران و نگاه جامع و آینده نگرانه علی محمدی مدیر این شرکت نسبت به جوانان با استعداد استان خوزستان است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا