اخبار خوزستاناختصاصی راوی جنوباقتصادیمجلس شورای اسلامی

ساخت فاز دوم فولاد شادگان، سرعت گرفته است/قدردانی از مدیریت فولاد شادگان

صبح امروز و در چهارمین روز از هفته دولت، حجت‌الاسلام والمسلمین ناصری نژاد نماینده مردم شادگان از کارخانه فولاد شادگان بازدید کرد.
نماینده مردم شادگان در حاشیه این بازدید پیرامون طرح فولاد شادگان گفت: عملیات اجرایی این طرح از سال ۱۳۸۵ آغاز شد و در سال ۹۶، واحد احیای آن به بهره برداری رسید.
وی ادامه داد: این طرح برای من واقعا مثل یک فرزند هست و زمانی که میبینم شرکت فعال است، مانند پدری که از دیدن رشد فرزندش خوشحال میشود، مسرور میشوم.
ناصری نژاد با اشاره به مراجعات مردمی در روزهای اخیر گفت: تقریبا تمامی مراجعات پیرامون اشتغال و معضل بیکاری بود و امید مردم شادگان هم به همین کارخانه فولاد است.
عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی با اشاره به پیشرفت های اخیر طرح فولاد شادگان گفت: در هفته گذشته تجهیزات پلنت اکسیژن واحد فولادسازی وارد شرکت شده است و امیدواریم هرچه زودتر فاز دوم به بهره‌برداری برسد.

ناصری نژاد با تشکر از مدیریت فولادشادگان گفت: فراخوان عمومی ساخت قطعات مورد نیاز و همچنین کمک به بیمارستان شادگان، در هفته های گذشته حرکت های بسیار مناسبی از شرکت فولاد شادگان بوده است.

نماینده مردم شادگان اظهار کرد: علی رغم اتفاقات مثبت در زمینه نیروی انسانی، هنوز تا نقطه ایده آل فاصله داریم، دیده شده است برخی شرکت های پیمانکار فولاد شادگان حقوق کارگران را رعایت نمی کنند که باید با آنها برخورد شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا