اخبار خوزستاناخبار شهرستان های خوزستاناختصاصی راوی جنوبمجلس شورای اسلامی
موضوعات داغ

ناصری نژاد: پیگیر رفع مشکلات کارگران شهرداری دارخوین هستم/زمین های بلاتکلیف در محدوده شهر دارخوین تعیین تکلیف شوند/ کیفیت نامطلوب آب دارخوین باید حل شود.

نماینده مردم شادگان به همراه مسولین برخی ادارات شادگان با شهردار و اعضاء شورای شهر دارخوین جهت بررسي مشكلات شهردارخوين تشكيل جلسه دادند.

راوی جنوب| امروز پنجشنبه ۶ آبان ۱۴۰۰ حجت الاسلام و المسلمین مجید ناصری نژاد نماینده مردم شادگان به همراه برخی مسئولین ادارات در محل شهرداری دارخوین به منظور بررسی مشکلات کارگران شهرداری و مشکلات شهر دارخوین جلسه ای تشکیل داد و به بحث و تبادل نظر پرداختند.

ناصری نژاد با بیان این مسئله که با جدیت بدنبال رفع مشکلات کارگران شهرداری دارخوین هستیم،افزود: درخصوص اعتبارات شهرداری دارخوین علی رقم پیگیری هایی که داشتیم و تامین اعتبارات ویژه که جذب کردیم اما به دلیل نابسامانی و عدم هماهنگی بین شهردار و شوراهای قبلی متاسفانه اعتبارات برگشت خورد و حتی سهمیه های قیری که گرفته شد با گذشت بیش از دو سال هنوز استفاده نشده است، امیدواریم شهردار و شورای جدید با همبستگی و تعامل بیشتر به نتیجه بهتری برسند.

عضو کمیسیون انرژی مجلس گفت: اگر شهرداری اقدام به راه اندازی پروژه های درامدزایی در زمینه تفریحی و گردشگری کند می تواند در بحث مشکلات مالی کمک خوبی داشته باشد.

ناصری نژاد افزود: با رایزنی هایی که کردیم قرار هست که شرکت های اطراف دارخوین در بحث حق الایندگی و پرداخت عوارض کمک بیشتری کنند.

نماینده شادگان ضمن تاکید بر توسعه شهردارخوین گفت: زمین های بلاتکلیف در محدوده شهر دارخوین که بنام منابع طبیعی است باید هرچه سریعتر تعیین تکلیف شوند و این مشکل مرتفع شود زیرا که تعداد زیادی از اهالی دارخوین با مشکل سند رسمی و مالکیت اراضی مواجه هستند.

ناصری نژاد ضمن ابراز گله مندی از برخی گزارشات مبنی بر کمبود آب شرب در شهر دارخوین گفت: که این مورد برای ما قابل پذیرش نیست چرا که شهر دارخوین در ابتدای خط انتقال آب شهرستان است و باید دلیل عدم برخورداری از آب با کیفیت بررسی و مرتفع گردد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا