یادداشت

افکار عمومی به انتظار پاسخ است، ۱۳ میلیون یورو بودجه حل مشکل فاضلاب اهواز در کجا و چگونه هزینه شد؟

چندی پیش بطور مفصل به مساعدت مقام معظم رهبری برای حل مشکلات فاضلاب کلانشهر اهواز و شهرستان کارون از طریق رسانه راوی جنوب پرداخته شد.

به گزارش راوی جنوب، در این مطلب آوردیم که مساعدت مقام معظم رهبری صرفا برای حل مشکل شبکه دفع فاضلاب بوده که طبق شنیده ها بخشی از آن مبلغی در حدود ۱۳ میلیون یورو معادل ۳۳۸ میلیارد تومان بوده که به حساب آبفا واریز شد.

اما مسئولین ذیربط ( بخوانید آبفا استان خوزستان با مدیریت صادق حقیقی پور) تصمیم دیگری می گیرند و اقدام به پرداخت دیون سیلاب سال ۱۳۹۸ می کنند که مشخص نیست به چه قیمت انجام شده است.

گویا قصد داشتند پیمانکاران و طلبکاران خود را راضی کنند و مردم شهر را همچنان در نارضایتی و مشکلات گرفتگی فاضلاب رها بگذارند.

اکنون نکته این است، حدود یک هفته قبل بطور موثق و دقیق این مطلب در سطح فضای مجازی و رسانه های استان و کشور منتشر شد، اخبار واصله بیانگر آن است که مسئولین آبفا استان نیز مطلب را دیده و شنیده اند، اما سکوتشان عذاب آور است.

اینکه می دانند و دیده اند، که تخلف صورت گرفته به صورت عمومی منتشر و مطالبه شده، اما سکوت می کنند نه به معنای شرمساری که از روی بی تفاوتی است. این سکوت معنایی جز اینکه غم مردم را نداشته نداشته و ندارند، ندارد.

اما افکار عمومی همچنان منتظر است، باید پاسخ دهند که مساعدت رهبری برای حل مشکل فاضلاب چرا و چگونه و به چه قیمتی صرف دیون سیلاب سال ۱۳۹۸ شد؟

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا