اختصاصی راوی جنوب

نیاز به مراقبت از فضاهای آموزشی در شادگان

حجت‌الاسلام والمسلمین ناصری نژاد نماینده مردم شادگان به دیدار دکتر حاجی میرزایی وزیر آموزش و پرورش رفت و پیرامون مسائل آموزشی به بحث و گفتگو پرداخت.

ناصری نژاد در این جلسه با ابراز رضایت از نتایج تلاش های صورت گرفته در راستای تکمیل فضاهای آموزشی در شهرستان شادگان گفت: الحمدالله در دوره گذشته تقریبا مشکلات فضای آموزشی در شادگان حل با احداث و نوسازی و تعمیرات اساسی مدارس حل شده است و بجز چند مورد، دیگر مشکل آنچنانی در این زمینه نداریم.

وی افزود: اما نکته مهم، حفاظت و نگهداری از امکانات ایجاد شده و تجهیزات آموزشی، رفاهی و اداری است، نیاز مبرم مدارس شادگان در حال حاضر، جذب نیروی خدماتی برای رفع این مشکل است.
نماینده مردم شادگان گفت: به دلیل عدم وجود نیروی خدماتی در مدارس، هرچقدر هزینه صرف تاسیسات و تجهیزات شود، به مرور از بین می رود، زیرا نیازمند مراقبت و نگهداری است.

ناصری نژاد با ارائه درخواست تامین تجهیزات آموزشی و رفاهی مدارس گفت: مهمترین نیاز مدارس شادگان تجهیزات سرمایشی از قبیل کولر و آب سردکن است که با دستور وزیر محترم
تجهیزات مناسبی برای سال تحصیلی جدید در اختیار مدارس شادگان قرار خواهد گرفت.

نماینده مردم شادگان در مجلس شورای اسلامی تکمیل کادر آموزشی شهرستان را اولویت فعلی آموزش و پرورش شادگان دانست و گفت: در زمینه جذب نیروی‌های آموزشی، ظرفیت فراوانی از قبیل مربیان پیش دبستانی، نهضت سوادآموزی، سرباز معلم و … در شادگان وجود دارد که منتظر اختصاص سهمیه به شهرستان هستند.
ناصری نژاد همچنین خواستار ترمیم و نوسازی اردوگاه ساحلی دارخوین شد و گفت: این اردوگاه در سیل سال ۹۸ آسیب فراوانی دید که باید برای استفاده دانش آموزان استان بازسازی شود.

در پایان جلسه نماینده شادگان با ابراز نگرانی از برگزاری کنکور خواستار رعایت حداکثری دستورالعمل های مراقبتی شد و گفت: آمار بالای ابتلا به کرونا در خوزستان، باید در برگزاری جلسه کنکور سراسری ملاحظه شود و حوزه های امتحانی افزایش یابد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا