اخبار خوزستاناخبار مهماختصاصی راوی جنوب

بازدیدهای علیرضا ورناصری دخالت یا درایت؟

حوزه انتخابیه مسجدسلیمان ، اندیکا ، لالی و هفتکل از حوزهای مهم استان خوزستان است و دارای ویژگی های  اجتماعی ، سیاسی ، اقتصادی و فرهنگی ویژه و خاص است که هر کدام از آنها به تنهایی می تواند ظرفیت ویژه و خاصی را برای شهرهای چهارگانه ایجاد کند از این رو عدم توجه به این ویژگی ها می تواند سبب مشکلات جدی  در حوزه سیاسی ، اجتماعی ، اقتصادی و فرهنگی می شود.

ویژگی های حوزه مختلف حوزه انتخابیه از جمله منابع نفت ، گاز ، آب طبیعی ، باستانی ، صنایع دستی ، تنوع قومی و منابع انسانی خاص در یک جغرافیا متمرکز و موارد متعدد دیگر سبب می شود  که این حوزه باید مورد توجه خاص مسئولین دولتی و منتخبین در حوزه مجلس و شورای شهرها قرار بگیرد.

در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی علیرضا ورناصری توانست با ۳۷۴۱۱ رای اکثریت آرا را کسب کند و منتخب مردم شهرهای چهارگانه مسجدسلیمان ، اندیکا ، لالی و هفتکل شود. این رای بالا و نیاز توجه خاص و کمبودهای موجود میطلبد منتخب این دوره توجه ویژه به هر چهار شهر داشته باشد.

علیرضا ورناصری بعد از انتخابات سلسله بازدیدهایی را از ادارات چهار شهر ، بخصوص در حوزه بهداشت و سلامت با توچه به شیوع کرونا ویروس و نگرانی مردم آغاز کرد. این بازدیدها سبب شد ، منتقدین علیرضا ورناصری این کار او را دخالت در امور نماینده فعلی و خط و نشان برای مخالفان  بدانند و خواستار پایان این بازدیدها شده اند.

اما با توجه به ظرفیت های عظیم ، مشکلات بسیار حوزه انتخابیه و انتظارات مردم و همچنین با کمی دقت ،  انصاف و آینده نگری به بودجه سال ۱۳۹۹ و مسیر و مسئولیت چهار ساله نمایندگی مردم مسجدسلیمان ، اندیکا ، لالی و هفتکل  این بازدیدها یک عمل منطقی و عقلانی است.

فرصت اندک باقی مانده تا آغاز مجلس یازدهم حکم می کند نماینده منتخب با اشراف کافی بر چالش های موجود شهرهای چهارگانه  به حل آنها بپردازد از این رو بازدیدهای علیرضا ورناصری نشان از درایت و آینده نگری  منتخب مردم مسجدسلیمان ، اندیکا ، لالی و هفتکل دارد .

در آخر با توجه به مشکلات موجود و اصل خدمت به مردم ، انتظار میرود نخبگان شهرهای چهارگانه با همگرایی گام مثبتی به سمت حل مشکلات شهرهای چهارگانه بردارند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا