اختصاصی راوی جنوب
موضوعات داغ

ایرادهای۵۷ موردی به قرارداد پت اسکن مرکز آموزشی درمانی گلستان اهواز منتشر شود

ایرادهای ۵۷ موردی دفتر حقوقی علوم پزشکی اهواز به قرار داد پت اسکن مرکز آموزشی درمانی گلستان اهواز منتشر شود

راوی جنوب| بعد از آنکه راوی جنوب از ابهامات جدی و شبهه های رانت، تبانی و سو استفاده از قدرت و همچنین نقض قانون عدم مداخله در قرارداد پت اسکن مرکز آموزشی درمانی گلستان اهواز پرده برداشت و خواستار شفافیت شد، دانشگاه علوم پزشکی اهواز تاکنون هیچگونه شفافیت ملموسی انجام نداده است.

اما در موردی جدید راوی جنوب خواستار انتشار و دسترسی آزاد به ۵۷ مورد اشکال گرفته شده به قرار داد پت اسکن از سوی دفتر حقوقی علوم پزشکی اهواز می باشد که نامه آن در تاریخ ۱ آذر ۱۴۰۰ به فرهاد ابول نژادیان ریاست دانشگاه علوم پزشکی اهواز اعلام شد.

از سوی دیگر ادعای فرایند مناقصه و ترک تشریفات در حالی از سوی دانشگاه مطرح می شود که ریاست علوم پزشکی اهواز و معاونت پشتیبانی دانشگاه روند شفاف و روشنی را اعلام نکرده اند و با توجه به رقم قرارداد،جزئیاتی مبنی بر مطلع بودن صادق خلیلیان استاندار خوزستان و سازمان بازرسی در دسترس نیست.

لازم است نهادهای نظارتی و امنیتی ضمن بررسی دقیق ابعاد مختلف این قرار داد و سایر قرارداد های عمرانی و مشابه قرار پت اسکن در دوران مدیریت فرهاد ابول نژادیان در علوم پزشکی اهواز پاسخ شفافی را به افکار عمومی ارایه کنند.

در پایان به حراست علوم پزشکی اهواز یادآوری می شود که از جمله وظایف این بخش از علوم پزشکی نظارت بر انعقاد چنین قراردادهایی می باشد و بدیهی است مسئولیت های حراست علوم پزشکی اهواز در چنین موارد قابل چشم پوشی نیست.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا