اخبار شهرستان های خوزستاناخبار مهماخرین خبر ها

علوم پزشکی اهواز بر مدار شکایت از خبرنگاران/آقای وزیر بهداشت تحویل بگیرید

پس از انتقادات رسانه راوی جنوب از عملکرد مدیریت دانشگاه علوم پزشکی اهواز، موجی از شکایت ها علیه این رسانه به راه افتاد.

راوی جنوب| انتقاد برای اصلاح است، یعنی اگر خبرنگار یا رسانه ای نسبت به موضوعی و عملکردی انتقاد می کند به دنبال اصلاح رویه پیش از اقدام و یا برطرف کردن مشکل بودجود آمده توسط متولیان آن موضوع است.

این رسانه طبق رسالت خبری خود بارها از عملکرد مدیریت و نحوه خدمات دهی دانشگاه علوم پزشکی اهواز به ویژه در دوران کرونا انتقاد کرده بود و علیرغم اینکه پاسخ و توضیحی از این مجموعه دریافت نکرد بلکه توسط فردی به نام عامری که علی الظاهر مدیر حقوقی این دانشگاه است، با شکایت های متعدد روبرو شد.

خبرنگار و سردبیر راوی جنوب به همین منظور بارها به پلیس فتا، کلانتری، بازپرسی و دادگاه های مختلف مراجعه کرده و در مقام پاسخ برآمدند و برای کلمه به کلمه نقدهای خود توضیح دادند و در نهایت نیز در بسیاری از شکایت ها و پرونده ها برائت گرفتند که نشان از صحیح بودن مطالب و انتقادات این رسانه می داد.

اما موضوع عجیب تر این است که پس از تغییرات مدیریتی در سطوح عالی دانشگاه، هنوز ته دیگ شکایت ها توسط تیم حقوقی مدیریت جدید دانشگاه که مدعی انقلابی گری نیز هستند، در حال پیگیری است.

رسانه راوی جنوب طبق رسالت خود عمل کرده و می کند و بدون شک از این شکایت ها و پرونده سازی ها نیز سربلند بیرون خواهد آمد؛ اما در عین حال به مدیران دانشگاه علوم پزشکی اهواز یادآور می شود پاسخگویی صحیح و به موقع به انتقادات و پذیرفتن نقاط ضعف و تلاش برای رفع آن، می تواند زمینه ساز خدمت رسانی مطلوب به مردم باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا