اخبار خوزستاناختصاصی راوی جنوب

معاون برنامه ریزی فرماندار اهواز:اصناف اهواز برای پیشگیری از کرونا از ورود افراد بدون ماسک جلوگیری کنند

معاون برنامه ریزی فرماندار و فرمانده قرارگاه عملیاتی ستاد مدیریت و کنترل بیماری کرونا اهواز گفت: جلوگیری اصناف اهواز از ورود افراد بدون ماسک برای پیشگیری از کرونا ضرورت دارد.

حسن احمدی دوشنبه شب در حاشیه گشت نظارت ستاد مدیریت و کنترل بیماری کرونا اهواز ضمن تاکید بر رعایت پروتکل های بهداشتی از سوی واحدهای صنفی افزود: اصناف ضرور از ورود افراد بدون ماسک جلوگیری کنند و در صورت مشاهده با واحدهای صنفی متخلف برخورد قانونی می شود.

وی ادامه داد: در راستای اجرای مصوبات قرارگاه عملیاتی ستادمقابله با کرونا استان خوزستان، از امروز اکیپ های ۲۴گانه در شرق و غرب اهواز متشکل از مراکز بهداشت، سازمان صمت،نیروی انتظامی و اداره اماکن، اتاق اصناف، شهرداری اهواز، جمعیت هلال احمر،سپاه و فرمانداری اقدام به اجرای گشت های مشترک کردند که در اولین روز تذکرات و اخطارهایی داده شد و تعدادی از اطناف نیز پلمب شدند.

فرمانده قرارگاه عملیاتی ستادمدیریت و کنترل بیماری کرونا اهواز در پایان گفت: انتظار داریم گروه های شغلی غیرضرور با ستاد مدیریت و کنترل بیماری کرونا اهواز همکاری کنند تا بتوانیم این وضعیت را مدیریت کنیم و از این پیک خارج شویم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا