اخبار خوزستاناخرین خبر ها

بررسی آخرین وضعیت امکانات بهداشتی درمانی مرز چذابه با حضور در پایانه مرزی

به گزارش راوی جنوب، جمعه ۱۱ شهریورماه ۱۴۰۱ دکتر محمد حسین سرمست رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز به همراه دکتر آزنده معاون توسعه دانشگاه با حضور در پایانه مرزی چذابه به بررسی آخرین وضعیت امکانات بهداشتی، درمانی و پایگاه‌های اورژانس پیش بیمارستانی پرداخت.

در این دیدار امکانات پشتیبانی و رفاهی لازم برای نیروهای حاضر در مرز ارزیابی و بر رفع نقائص و مشکلات تاکید شد.

دکتر سرمست در حاشیه این دیدار و پس از بازدید ضمن عرض خداقوت به همه همکاران پرتلاش که مشغول ارائه خدمت به زوار عزیز هستند، گفت: در اربعین امسال حدود ۳۰۰ نیروی درمانی در مرز چذابه مستقر خواهند شد که شامل پزشک، پرستار، تکنسین‌های اورژانس و نیروهای خدماتی می‌باشند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز در ادامه ضمن ابراز رضایت از وضعیت امکانات موجود در مرز چذابه گفت: سازمان اورژانس با ده‌ها دستگاه آمبولانس، موتورلانس و اتوبوس  آمبولانس در خدمت زوار اربعین حسینی خواهد بود.

وی افزود: بیمارستان‌های نفت و طریق القدس بستان در آماده باش کامل بوده و آماده ارائه خدمات اورژانسی به مردم عزیز و زوار گرامی هستند و برای حدود ۳۰۰ نفر امکانات اسکان در نظر گرفته شده است.

سرمست با اشاره به گرمی هوا و بیماری‌های ویروسی آبله میمونی و کرونا و همچنین بیماری التور که مواردی از آن در استان خوزستان مشاهده شده است، گفت: تیم‌‌های کارشناسی بهداشت با گرایش‌های محیط، مبارزه با بیماری‌ها، پیشگیری از بیماری‌ها و … به ارائه خدمات بهداشتی به مردم عزیز و زوار خواهند پرداخت و مراقبت سندرمیک بصورت جدی انجام خواهد تا ان شاء الله اربعین امسال را با سلامت کامل پشت سر بگذاریم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا