اخبار خوزستاناخبار مهماختصاصی راوی جنوب
موضوعات داغ

آیا دانشگاه علوم پزشکی اهواز در مرگ دختر نخبه اهوازی مقصر است؟

با توجه به بیان جزییات مرگ دختر نخبه اهوازی از زبان خانواده اش؛ نقش مدیریت علوم پزشکی اهواز در مرگ دختر نخبه اهوازی از سوی مدعی العموم و وزارت بهداشت بررسی شود.

عین الهی وزیر بهداشت پاسخ مردم خوزستان را بدهد و بگوید چگونه یک کلینیک زیبایی بدون تخصص و با معرفی پزشک عمومی در سطح شهر اهواز فعال بوده و سبب مرگ یک نخبگان خوزستان شده است!!

راوی جنوب| روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اهواز و رسانه های همراه این دانشگاه با بیانیه درمانی سعی دارند تا مرگ دختر نخبه اهوازی را یک مسئله عادی و ناآگاهی صرف جلوه بدهند اما اهل فن می دانند که متولی نظارت بر کلینیک های زیبایی بطور مستقیم بر عهده دانشگاه های علوم پزشکی است.

این در حالی است که مسعود جعفری پدر مهرنوش در گفتگو با ایلنا، مقصر اصلی این اتفاق را دستگاه‌های نظارت بر بهداشت و درمان دانسته و گفته است: نهاد یا دستگاه‌های ناظر بر کادر بهداشت و درمان و سلامت مردم باید به گونه‌ای عمل کنند که هرکسی نتواند در اقدامات پزشکی دخالت کند و پزشک ها محل کار یا پروانه‌شان را به خاطر پول در اختیار افراد غیر پزشک نگذارند تا در صورت بروز چنین اتفاقات ناگواری، اظهار بی‌اطلاعی نکنند.

از طرف دیگر خانواده نخبه اهوازی از یک سوءمدیریت آشکار دیگر که در کنار عدم نظارت مدیران علوم پزشکی اهواز قرار می گیرد پرده برداشتند، عمو مهرنوش جعفری دختر نخبه جوان اهواز در گفتگو با ایلنا گفته اند: اورژانس با تاخیر به محل می‌رسد. آن هم بدون تجهیزات و زمانی که همان پزشک(دوست مادر مهرنوش) از آنها نیز تجهیزات می‌خواهد می‌گویند داخل خودرو جا گذاشته‌ایم و نگهبان ساختمان بلافاصله می‌رود و کیف تجهیزات را می‌آورد. انگار همه چیز آن روز دست به دست هم می‌دهد تا مهرنوش به این حال و روز بیفتد.

اورژانس آمد اما بدون تجهیزات

عموی مهرنوش گفت: چرا عوامل اورژانس بدون تجهیزات بالای سر یک بیمار با وضعیت وخیم حاضر می‌شود در حالی که باید تحهیزات همیشه همراهشان باشد؟

بالاخره مهرنوش در بیمارستان امام خمینی اهواز احیا شد. شاید اگر همان لحظه در مطب به موقع به وی رسیدگی می‌شد، این اتفاق برای او نمی‌افتاد و دچار مرگ مغزی نمی‌شد.

حال این مدعی العموم و وزیر بهداشت است که باید ضمن بررسی دقیق ابعاد مرگ دختر نخبه اهوازی با هرگونه قصور احتمالی یا ترک فعل مدیریتی و نظارتی از سوی مدیران علوم پزشکی اهواز برخورد قانونی کنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا