اخبار خوزستاناخبار مهماختصاصی راوی جنوب
موضوعات داغ

افزایش شکایت ها و فشارهای علوم پزشکی اهواز به راوی جنوب/جای خبرنگاران منتقد در دادگاه نیست

علوم پزشکی اهواز تحت مدیریت فرهاد ابول نژادیان با افزایش شکایت ها در شعب مختلف مراجع قضایی به دنبال فشار بر تحریریه راوی جنوب هستند.

راوی جنوب| این رسانه انتقاداتی را به نحوه واکسیناسیون، انباشت زباله‌ها، آمار و اخبار کذب، بی توجهی به شهرستان های محروم و انتصابات غیراصولی دانشگاه علوم پزشکی اهواز داشته است و بعضا سوالاتی نیز مطرح کرده بود که در کمال تعجب با افزایش شکایت های این دانشگاه در شعب مختلف مراجع قضایی روبرو شده است.

سوال مطروحه این است: این رسانه در سطح افکار عمومی مسائل و مشکلات متعدد دانشگاه علوم پزشکی به ریاست فرهاد ابول نژادیان از یاران و دوستان قدیمی استاندار اسبق(شریعتی) را مطرح ساخته و انتظار بود که همه موارد را جزء به جزء جهت تنویر افکار عمومی، صادقانه و شفاف پاسخ دهند، لذا قطعا بحث «شکایت» معنایی جز پاک کردن صورت مسئله ندارد و اتفاقا بر همه اخبار و اطلاعات منعکس شده صحه می گذارد.

این در حالی است که بخش اصلی اخبار و اطلاعات از سوی مردم و منابع آگاه برای رسانه های منتقد ارسال می‌شود، بنابراین شکایت از خبرنگاران و تحریریه راوی جنوب معنایی جز بی توجهی به خواستگاه مردمی ندارد، چرا که مردم همواره برای بیان کمبودها و مشکلات خود، اگر از سوی مسئولین ذیربط نتیجه نگیرند، روی به انتشار همان مشکلات از سوی رسانه ها و جراید می آورند.

هنوز هم فرصت هست، دیر شده اما بهتر است بجای قضایی کردن مشکلاتی که بیان شد، همه نکات را شفاف کنید، در عین صداقت و بی توجه به ملاحظاتی چون حفظ میز و صندلی تان؛ سعی کنید گره از مشکلات مردم بگشایید و با فشار و ایجاد فضای شکایت از ناتوانی هایتان نگریزید.

بی شک لحظه به لحظه عملکردتان زیر ذره بین راوی جنوب بوده و به سمع شهروندان فهیم خوزستانی خواهد رسید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا