شورا و شهرداری های خوزستان

پیام تسلیت مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی استقلال خوزستان؛ در پی درگذشت حجت‌الاسلام شفیعی

مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی استقلال خوزستان؛ کیوان بابادی در پیامی درگذشت حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحسن شفیعی، رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان خوزستان را تسلیت گفت.شرح پیام؛

انا لله و انا الیه راجعون

خبر ارتحال عالم جلیل القدر، استاد برجسته اخلاق و مجاهد خستگی ناپذیر، مرحوم حجت الاسلام و المسلمین آقای حاج سید محسن شفیعی، رییس محترم نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های استان خوزستان موجب تالم و اندوه عمیق دانشگاهیان کشور گردید.
این عالم فرزانه و وارسته نمونه بارزی از جایگاه رفیع روحانیت در بین اهالی علم و اندیشه بود. سلوک و سیره پرهیزگارانه، حسن خلق، سخت کوشی، رعایت تقوای کلامی و عملی، رفتار پدرانه و پایبندی به آرمان ها و ارزش های اسلامی و انقلابی از ایشان، نمونه ای برجسته و وارسته از روحانیت در بین اقشار مختلف مردم به ویژه دانشگاهیان ساخته بود. به قطع اذعان داریم آثار و برکات سه دهه حضور ارزشمند آن مجاهد بزرگ همچنان در فضای دانشگاهی کشور باقی خواهد ماند.
اینجانب این مصیبت بزرگ را به جامعه دانشگاهی کشور، و به بیت والد آن بزرگور، آیت الله سید علی شفیعی، همسر و فرزندان گرامی، دانشجویان و همکاران دانشگاهی آن مرحوم صمیمانه تسلیت عرض می نمایم. ان شاءالله روح آن مرحوم با علو درجات در جوار برادر شهیدشان، با سید و سالار شهیدان (ع) محشور باشند.

کیوان بابادی
مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی استقلال خوزستان

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا