اخبار خوزستاناخبار مهم

ادامه همکاری‌های مشترک سپاه حضرت ولی عصر (عج) و دانشگاه علوم پزشکی اهواز

فرمانده سپاه حضرت ولی عصر (عج): طرح شهید سلیمانی یکی از موفق‌ترین طرح‌های ارائه خدمات به بیماران کرونایی بود که با همکاری دانشگاه علوم پزشکی اهواز محقق شد.

به گزارش راوی جنوب، سه‌شنبه ۱۴ تیرماه ۱۴۰۱ جلسه‌ای با حضور سردار شاهوار پور فرمانده سپاه حضرت ولی عصر (عج) در استان خوزستان و دکتر سرمست رئیس دانشگاه علوم پزشکی اهواز پیرامون چگونگی ادامه همکاری‌های مشترک بهداشتی درمانی در راستای خدمت به مردم استان در محل دفتر حوزه ریاست دانشگاه برگزار شد.

در این جلسه شاهوار پور با اشاره به همکاری مشترک دانشگاه علوم پزشکی اهواز و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی استان خوزستان در خصوص طرح شهید سلیمانی گفت: این طرح یکی از موفق‌ترین طرح‌های بهداشتی درمانی در جهت ارائه خدمات به بیماران کرونایی بود که با توجه به موفقیت این طرح، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و دانشگاه علوم پزشکی اهواز در خصوص اعزام تیم‌های پزشکی و اردوهای جهادی به مناطق محروم و توسعه خدمات‌دهی به کلینیک‌های تخصصی و فوق تخصصی تحت مدیریت سپاه حضرت ولی عصر (عج) و بسیج که در سطح شهر اهواز و سایر شهرستان‌ها به مردم خدمات ارائه می‌دهند، کما فی سابق همکاری‌های مشترک خود را ادامه می‌دهند.

 

شاهوار پور در بخشی از صحبت‌های خود به مراسم اربعین حسینی اشاره کرد و گفت: بسیج جامعه پزشکی و دانشگاه علوم پزشکی اهواز با همکاری همدیگر همچون سال‌های گذشته، تیم‌های پزشکی و ایستگاه‌های سلامت را در شهرهای خرمشهر، آبادان و دشت آزادگان، مبادی ورودی دو مرز چذابه و شلمچه مستقر خواهند کرد تا به ارزیابی سلامت زائرینی که از زیارت برگشته‌اند، بپردازند.

همچنین فرمانده سپاه حضرت ولی عصر (عج) از دانشگاه خواست در حوزه مسائل فرهنگی مرتبط با بخش سلامت از ظرفیت‌های پژوهشی و تحقیقاتی و پایان‌نامه‌های دانشجویان استفاده شود.

در ادامه دکتر محمد حسین سرمست رئیس دانشگاه علوم پزشکی اهواز نیز با اشاره به همکاری بسیار خوب سپاه پاسدارن انقلاب اسلامی با دانشگاه در شرایط دشوار کرونایی، از اعلام آمادگی دانشگاه جهت اجرای برنامه‌های مشترک در راستای محرومیت‌زدایی در حوزه بهداشت و درمان خبر داد.

گفتنی است در پایان رئیس دانشگاه همکاری در برگزاری اردوهای جهادی و کمک به تقویت کلینیک‌های پزشکی سپاه را از دیگر زمینه‌های همکاری‌ مشترک برشمرد.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا