اخبار خوزستاناخبار مهمورزشی

اعزام داوران مسجدسلیمانی به مسابقات کشوری بانوان کیک بوکسینگ کار

این دوره از مسابقات که در سطح بالایی برگزار شد ۲۲۰ورزشکار با حضور ۲۱ استان از سراسر ایران به رقابت پرداختند که در پایان این دوره از مسابقات جوایز نفرات اول کمربند طلایی، مدال طلا، و یک میلیون تومان وجه نقد، نفر دوم مدال نقره‌ای و نفر سوم مدال برنز به تناسب هر وزن به آنها اهدا شد.

راوی جنوب، به نقل از روابط عمومی هیئت انجمن های ورزشهای رزمی شهرستان مسجدسلیمان ، زهرا للری رئیس هیئت عنوان کرد : تیم داوری کیک بوکسینگ هیئت انجمنهای ورزشهای رزمی شهرستان مسجدسلیمان سرکار خانم زهرا للری و سرکار خانم عایشه علیجانی داوران فدراسیونی به مسابقات قهرمانی کشور کیک بوکسینگ WKA به میزبانی استان خوزستان،شهرستان دزفول در چهار رده سنی نونهالان،نوجوان،جوانان و بزرگسالان که در تاریخ ۱ الی ۳ تیرماه برگزار شد دعوت شدند.

در این دوره از مسابقات که در سطح بالایی برگزار شد ۲۲۰ورزشکار با حضور ۲۱ استان از سراسر ایران به رقابت پرداختند که در پایان این دوره از مسابقات جوایز نفرات اول کمربند طلایی، مدال طلا، و یک میلیون تومان وجه نقد، نفر دوم مدال نقره‌ای و نفر سوم مدال برنز به تناسب هر وزن به آنها اهدا شد.

همچنین در پایان به ترتیب استان های خوزستان،لرستان،مازندران مقام های اول تا سوم تیمی را به خود اختصاص دادند و کاپ اخلاق هم به استان تهران اهدا شد.

للری در پایان گفت: اعزام تیم به مسابقات در چنین شرایط بد اقتصادی و بدون اسپانسر بسیار دشوار است از تمامی  ارگان ها و اداره ورزش و جوانان تقاضا داریم جهت اعزام تیمها به مسابقات استانی و کشوری  همکاریهای لازم  را با  هیات‌ها داشته باشند

لازم میدانم از شهروز بهامیریان سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان مسجدسلیمان جهت همکاری تقدیر و تشکر نمایم.

۰

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا