اخبار خوزستاناخرین خبر ها

افتتاح مرکز مردمی نفس(نجات فرزندان سقط) بسیج جامعه پزشکی/مرکز خدمات جامع سلامت شماره ۳ شرق اهواز به بهره برداری رسید

با حضور فرمانده سپاه حضرت ولیعصر(عج) خوزستان و رییس دانشگاه علوم پزشکی اهواز، مرکز مردمی نفس ( نجات فرزندان سقط ) و مرکز خدمات جامع سلامت شماره ۳ شرق اهواز افتتاح شد.

به گزاارش راوی جنوب، صبح امروز چهارشنبه(۹ آذرماه) به مناسبت ولادت با سعادت حضرت زینب(س) و با مشارکت و حمایت خیرین نیکوکار ،رئیس و معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی و سازمان بسیج جامعه پزشکی خوزستان، مرکز مردمی نفس(نجات فرزندان سقط) و همچنین مرکز شماره ۳ شرق اهواز به بهره برداری رسید.

بر همین اساس، پس از بررسی و انجام تحقیقات گسترده و پیگیری آمار دقیق و پردازش اطلاعات، توسط مجموعه بهداشت و درمان و بسیج جامع پزشکی، این مرکز افتتاح شد.

بنا بر این گزارش، به منظور جلوگیری از سقط جنین سالم و رفع چالش های جمعیتی، مرکز مردمی نفس در اهواز راه اندازی شد و گام بلندی در حوزه بهداشت و درمان خوزستان به شمار می رود.

طرح «نفس» در راستای رفع یکی از چالش های جمعیتی انجام شده و سازمان بسیج جامعه پزشکی استان خوزستان با همکاری دانشگاه علوم پزشکی اهواز در راستای جوانی جمعیت و رفع یکی از چالش های جمعیتی (سقط جنین سالم)، اقدام به راه اندازی مرکز مردمی نفس کرد تا با انجام کارهای فرهنگی و آموزشی، شبکه سازی و حمایت، به خانواده ها کمک کند در این زمینه تصمیم بهتری بگیرند.

همزمان با افتتاح مرکز مردمی نفس، مرکز خدمات جامع سلامت شماره ۳ شرق اهواز نیز، با زیربنای ۶۴۴ متر مربع تجهیز و به بهره‌برداری رسید.

گفتنی است در آیین افتتاح این ۲ مرکز خدماتی، سردار شاهوار پور فرماندهی سپاه حضرت ولیعصر(عج) خوزستان، دکتر سرمست رئیس دانشگاه علوم پزشکی اهواز، دکتر بختیاری نیا معاونت بهداشت دانشگاه، حجت الاسلام و المسلمین امانت بهبهانی معاونت پیشگیری از جرم دادگستری استان حضور داشتند.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا