اخبار خوزستاناخرین خبر ها

بزرگترین مرکز ترومای جنوب غرب کشور بدون متخصص بیهوشی؟/در بیمارستان گلستان چه می گذرد؟

بیمارستان گلستان اهواز به عنوان بزرگترین مرکز تروما جنوب غرب کشور در حالی بیماران و حادثه دیدگان را پذیرش می کند، که روزهای گذشته و در چندین نوبت، بدون حضور متخصص بیهوشی خدمات‌دهی کرده است!

به گزارش راوی جنوب، تعدادی از شهروندان طی تماس با خبرنگار ما از عدم حضور متخصص بیهوشی در بیمارستان گلستان اهواز به عنوان بزرگترین مرکز تروما جنوب غرب کشور، طی روزهای گذشته خبردادند.

نبود متخصص یا رزیدنت بیهوشی در این بیمارستان نگرانی‌های شدیدی را میان مراجعه کنندگان و بیماران به وجود آورده و نیاز است در صورت تایید این خبر، تدابیر ویژه ای برای آن اندیشیده شود.

به گفته کارشناسان حوزه بهداشت و درمان، هیچ بیمارستانی را نمی‌توان بدون متخصص بیهوشی تصور کرد و نبود آن در یک بیمارستان، معضلی جدی در حوزه سلامت و درمان ایجاد خواهد کرد.

باید توجه داشت با تصمیمات ساده و راه حل‌های مقطعی، حل مشکلات امکان پذیر نخواهد بود و انتظار می رود مسئولین علوم پزشکی اهواز یک برنامه چند ساله برای حل ریشه‌ای مشکلات و کمبودها داشته باشند و ضعف ها را با برنامه ریزی و همکاری بین بخشی پوشش دهند.

در پایان نقش معاونت درمان دانشگاه و عدم نظارت کافی بر عملکرد و ارائه خدمات بیمارستان ها، در بروز مشکلات خدمات‌رسانی و عدم حضور نیروهای متخصص در مراکز درمانی بی تاثیر نیست و ضروری است نظارت ها بیشتر و جامع تر انجام و کمبودها برطرف شود تا شاهد خدمات‌دهی مطلوب به شهروندان باشیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا