اخبار خوزستاناخبار مهماختصاصی راوی جنوباخرین خبر ها

خطر در کمین کودکان اهواز/پروژه های آبفا بدون اصول ایمنی اجرا می‌شوند

پس از فوت یک کودک و علیرغم هشدارهای متعدد، همچنان برخی از پروژه های آبفا خوزستان بدون اصول ایمنی اجرا می شوند و جان کودکان اهوازی را تهدید می کند.

به گزارش راوی جنوب، در یکی دو سال اخیر و با اختصاص اعتبارات چند هزار میلیاردی، پروژه های آب و فاضلاب در خوزستان بی رویه و غیراصولی افزایش یافت تا جایی که هر نقطه از شهر اهواز، از کنده کاری های متاثر از اجرای این پروژه ها در امان نبوده و نیست.

پروژه هایی که پیمانکاران و میزان اعتبارات هزینه شده آن دارای ابهام و غیرشفاف است و تاکنون به صورت روشن مشخص نشده که اعتبارات ملی و استانی آن، چگونه و در چه مسیری هزینه شده است.

پس از فوت پسربچه ای هفت یا هشت ساله در اثر سقوط در یکی از پروژه های آب و فاضلاب خوزستان و بازداشت مدیرعامل ابفا و مدیر شرکت پیمانکار، حساسیت ها نسبت به ایمنی پروژه های این شرکت بیشتر شد.

حساسیت اما مقطعی بود و مشاهدات خبرنگار این رسانه نشان می دهد پروژه های آب و فاضلاب در اهواز بدون اصول ایمنی، نوار خطر، تابلو اعلان وغیره انجام می شود و دستگاه های نظارتی نیز همچنان بی تفاوت به این موضوع هستند.

پروژه فاضلاب در خیابان کسایی منطقه کمپلو اهواز یکی از همین پروژه هاست که در جوار آن چند مدرسه قرار دارد و محل تردد بسیاری از دانش آموزان است.

دانش آموزان دختر و پسر که عمدتاً ابتدایی هستند بدون در نظر گرفتن اینکه مرگ و سقوط در کمین آنها نشسته، با فاصله کمی از نزدیکی پروژه مذکور عبور می کنند و

بر اساس این گزارش و تصاویر تهیه شده توسط خبرنگار ما، پروژه هایی که شرکت آبفا خوزستان بدون رعایت اصول ایمنی اجرا می کند، هر لحظه جان دانش آموزان و کودکان اهوازی را تهدید می کند و قتلگاه پنهان کودکان به شمار می‌رود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا