اخبار خوزستاناخبار شهرستان های خوزستاناخبار مهماخرین خبر ها

جذب ۳۰۰طلبه برای جهاد تبیین در مدارس شوش

معاون پرورشی اداره آموزش و پرورش شوش از جذب ۳۰۰ طلبه در قالب طرح امین و معراج به منظور جهاد تبیین خبر داد.

راوی جنوب_ شوش |حسین بادره معاونت پرورشی اداره آموزش و پرورش شوش در گفت وگوی اختصاصی با خبرنگار ما با اشاره به انتصاب خود گفت؛ کارشناسان زیادی در معاونت پروشی وجود نداشت که الحمدالله توانستیم نیروهای خوبی را در این حوزه جذب کنیم که البته امین سرخه ریاست آموزش و پرورش شوش همکاری خوبی با ما داشتند.

معاونت پرورشی شوش اظهار داشت:از ابتدای مهرماه با برنامه ریزی خوبی که صورت گرفت، برای مسابقات فرهنگی، هنری و قرآنی فعالیتهای خوبی انجام دادیم.

الان چیزی حدود به ۲ هزار دانش آموز در حوزه قرآن، عترت و نماز در حال طی کردن مرحله آموزش و بعد اعزام به مسابقات منطقه ایی و استانی هستیم. همچنین تمام مدارس را برای حضور در مسابقات سرود و تاتر بسیج کرده ایم.

وی افزود:برای اولین بار چیزی بالغ بر ۳۰۰طلبه در قالب سرباز طلبه طرح امین و معراج برای جهاد تبیین در مدارس شوش با همکاری حوزه و سازمان تبلیغات اسلامی هم در قسمت خواهران و هم برادران برای مدارس فرستادیم و در حال انجام کار هستند.

حسین بادره در ادامه یاداورشد که بدلیل ۲ سال کرونا این نوع فعالیتها رها شده بود و در فضای مجازی امکان فعالیتهای اعتقادی بصورت درست و خوب وجود نداشت.

این مقام مسئول افزود: در مسائل فراسازمانی هم برنامه های زیادی داشتیم و داریم که بحث راهپیمایها بود که ۱۳ آبان به نحو احسنت با حضور اکثریت دانش اموزان برگزارشد.

هفته بصیرت راداریم که برنامه ریزیها توسط کانونهای فرهنگی و هنری و دارالقرآن و نمایشگاهها را خواهیم داشت.برنامه انس با قرآن نیز در شهر شوش در مسجد امام رضا(ع) و شهر حر انجام شد.

وی در پایان در حوزه ورزش گفت: در بحث تربیت بدنی هم پای دیگر فعالیتها در حال انجام است و تیم ورزشی به استان اعزام شد و تا مرحله نیمه نهایی پیش رفت و برنامه های فرهنگی، ورزشی هم برای معلمان و هم دانش آموزان داشتیم و خواهیم داشت.

خبرنگار: مهدی آل کثیر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا