اخبار خوزستاناخرین خبر ها

حضور خوزستانی ها در سی و ششمین نمایشگاه ملی صنایع دستی

همزمان با شانزدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری تهران، سی و ششمین نمایشگاه ملی صنایع دستی با حضور هنرمندان خوزستانی در تهران آغاز به کار کرد

به گزارش راوی جنوب، روبان افتتاح این نمایشگاه توسط عزت‌الله ضرغامی، وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی با همراهی تعدادی از سفرای خارجی کشورهای مقیم در ایران بریده شد.

وزیر میراث سپس به همراه سفرای خارجی و با استقبال نوازنده‌ها و گروه‌های موسیقی، به بازدید از غرفه‌های گردشگری و صنایع دستی حاضز در نمایشگاه پرداخت.

در این نمایشگاه، ۱۶ سالن به حوزه گردشگری و صنایع دستی اختصاص پیدا کرده که از تاریخ ۱۸ تا ۲۱ بهمن ماه و از ساعت ۹ صبح تا ۱۶ میزبان علاقه مندان خواهد بود.

همچنین به گفته معاون گردشگری وزارت میراث فرهنگی،گردشگری و صنایع دستی، در نمایشگاه امسال، نمایندگانی از روسیه، عراق، پاکستان، ترکیه، قطر، تاجیکستان، اندونزی، هندوستان، مالزی، گینه، ویتنان، ژاپن و ونزوئلا حضور دارند که به منظور جذب گردشگران ایرانی در آستانه تعطیلات نوروز انجام گرفته است.

همچنین در حاشیه این نمایشگاه کارگاه‌هایی تخصصی، دوره‌های آموزشی و میزگردهایی برگزار می‌شود و خوزستان نیز برنامه های مختلفی را نیز تدارک دیده است.

هنرمندان خوزستانی در سالن ۴۴ این نمایشگاه میزبان علاقه مندان و بازدیدکنندگان هستند.

گفتنی است، ۱۴ هنرمند و صنعتگر خوزستانی در این نمایشگاه حضور دارند و از ۵۶ اثر صنایع‌دستی خوزستان که سال گذشته موفق به کسب نشان ملی شدند نیز رونمایی می‌شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا