اخبار خوزستاناختصاصی راوی جنوباخرین خبر ها

وعده‌های پر از هیچ مدیرعامل آبفا خوزستان/حذف ورودی‌های فاضلاب اهواز به کارون به سال آینده موکول شد/مردم خوزستان خسته از وعده ها

به گزارش راوی جنوب، مدیرعامل آبفا خوزستان رو به رو بودیم که یکی از مهمترین آنها «حذف ۱۹ نقطه ورودی فاضلاب اهواز به کارون تا پایان نیمه اول سالجاری» بود که توسط محمدرضا کرمی نژاد مطرح شد و وی با بیان یک وعده دیگر، تحقق آن را به زمان دیگری موکول کرد تا نشان دهد، چرخ شرکت آبفا همچنان بر مدار مدیریت های قبلی آن می‌چرخد.

محمدرضا کرمی نژاد مدیرعامل شرکت آبفا خوزستان، ۲۴ اردیبهشت ماه سالجاری در آیین بهره برداری رسمی از تصفیه خانه فاضلاب شرق اهواز از حذف ۱۹ نقطه ورودی فاضلاب به کارون تا پایان نیمه اول سالجاری خبرداد.

به گفته وی، با تلاش هایی که در حال انجام است تا پایان شهریورماه و یا ابتدای مهرماه امسال، از ۲۴ نقطه ای که فاضلاب وارد رودخانه کارون می شود، ۱۹ نقطه حذف خواهد شد.

حدود ۲ ماه از این وعده پر از هیچِ کرمی نژاد نگذشته بود که وی اینبار ۲۸ تیرماه ۱۴٠۱ در گفتگو با خبرگزاری ایسنا، از حذف ۱۰ ورودی فاضلاب به رودخانه کارون تا پایان امسال خبر می دهد و می گوید: تا نیمه سال آینده طبق برنامه، ورودی فاضلاب به کارون در کلانشهر اهواز کاملا حذف خواهد شد.

وعده دادن، آسان و جامه عمل پوشاندن به آن سخت است و بی شک اینگونه وعده ها و در رأس آن،«وعده حذف نقاط ورودی فاضلاب به رودخانه کارون» و موکول کردن اتمام عملیات آن به سالهای آینده، نه تنها باعث ناامیدی جامعه می‌شود، که نگرانی در خصوص تهدید سلامت مردم را نیز، افزایش می‌دهد.

در نهایت تاکید می شود، رسانه راوی جنوب که نگران از دست رفتن اعتماد عمومی مردم استان در نتیجه وعده های بدون پشتوانه و ضمانت اجرایی مسئولان، به طور خاص مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان است، نسبت به وعده ها هشدار می دهد و آنها را به نقد می‌کشد تا شاید مسئولان به خود آمده و در خدمت صادقانه به مردم از وعده درمانی، پرهیز و عملیاتی تر اقدام کنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا