اخرین خبر ها

لزوم همراهی سازمان صمت و جهادکشاورزی با سازمان تاکسیرانی

مدیر عامل سازمان تاکسیرانی شهرداری اهواز با اشاره به اولویت‌دار بودن نوسازی ناوگان تاکسیرانی، گفت: مسائل رفاهی تاکسی‌ داران از اهمیت بالایی برخورد دارد، انتظار می رود در این خصوص سازمان صمت و جهادکشاورزی همراهی لازم را با سازمان تاکسی‌رانی داشته باشند.

به گزارش  راوی جنوب، امیر صفی خانی مدیرعامل سازمان تاکسیرانی عصر چهارشنبه ۱۳ اردیبهشت ماه در همایش سفیران شهر اظهار کرد: دو مسئله مهم و اولویت دار سازمان تاکسیرانی برای رانندگان تاکسی، فرسودگی ناوگان و نبود رفاهیات لازم برای رانندگان است‌.
وی افزود: نوسازی ناوگان تاکسیرانی مهمترین اولویت ما بوده و همانگونه که در ماه‌های پایانی سال گذشته به کمک کمیته امداد امام خمینی(ره) بخشی از ناوگان نوسازی و ۴۱ دستگاه تاکسی جدید نیز خریداری شد در سال جاری نیز با همت مدیریت استان و شهرداری اهواز تلاش می‌شود بخش عمده ناوگان نوسازی شود.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری اهواز با اشاره به مهم بودن مسائل رفاهی رانندگان ادامه داد: در زمینه رفاهیات با توجه به گرانی لاستیک انتظار می رود سازمان صمت همکاری لازم را با ما داشته باشد و با برآورده کردن درخواست ۱۶ هزار حلقه لاستیک، باطری و لوازم یدکی با نرخ دولتی کمک بزرگی به معیشت رانندگان بکنند.

وی تاکید کرد: در زمینه سایر امور رفاهی نیز انتظار دارم جهاد کشاورزی همکاری لازم را داشته باشد تا بتوانیم شرایط مناسبی را برای رانندگان که خط مقدم جبهه خدمت رسانی به شهروندان هستند را ایجاد کنیم.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا