اخبار خوزستاناخبار مهماخرین خبر ها

معاون سیاسی اجتماعی استاندار خوزستان؛ خوزستان بخشی از وجود مردم ایران است

معاون سیاسی اجتماعی استاندار خوزستان در حاشیه افتتاح نمایشگاه عکس آبادان، روایت همدلی گفت: خوزستان فقط یک استان نیست بلکه بخشی از وجود مردم ایران است.

به گزارش راوی جنوب، عبدالرضا سیفی عصر امروز چهارشنبه ۲۲ تیرماه در آیین افتتاح نمایشگاه عکس «آبادان، روایت همدلی» با بیان اینکه در همه کشورهای جهان بحران ها اتفاق می‌افتد، اظهار کرد: حادثه متروپل بسیار تلخ بود چرا که بسیاری از کشته شدگان جوان و سرمایه‌های این مملکت بودند که به واسطه سلسله اشتباهات گذشته جان خود را از دست دادند.

وی افزود: چه چیزی در فرهنگ ما وجود دارد که علی‌رغم این اتفاقات تلخ مفاهیم ارزشمندی در آن میبینم.

سیفی با بیان اینکه این تصاویر مفاهیم بسیاری در آن‌ها است، گفت: این فرهنگ ایرانی اسلامی است که می‌تواند چنین محتوایی در خود پرورش دهد.

معاون سیاسی استاندار خوزستان ادامه داد: افراد می دانستند ساختمان هر لحظه امکان ریزش دارد اما باز هم برای خروج افراد زیر آوار تلاش می‌کردند.

سیفی افزود: یکی از فرصت‌هایی که در بحران‌ها ایجاد می‌شود همین است که یک فرهنگ در کشور تعالی می یابد.

وی تصریح کرد: خوزستان فقط یک استان نیست بلکه بخشی از وجود مردم ایران است.

معاون سیاسی استانداری خوزستان گفت: بسیاری از مردم از دور دست‌ترین نقاط عزیزترین فرزندانشان را در این آب و خاک از دست داده‌اند

سیفی تاکید کرد: وقتی بحرانی در خوزستان اتفاق می‌افتاد یک مادر شهید بیشتر دلش می‌سوزد چرا که فرزند خود را در این استان تقدیم اسلام کرده است.

۹

 

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا