اخبار خوزستاناخبار مهماخرین خبر ها

پس از چهل سال خدمت؛ وقت رفتن است

راوی جنوب | علیرغم تاکیدات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) مبنی بر جوانگرایی و اعتماد به جوانان، هنوز محمدرضا کرمی نژاد مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان با ۶۴ سال سن و بیش از ۴٠ سابقه خدمت، با خیال راحت بر صندلی ریاست تکیه زده و به کار خود ادامه می دهد.

در روزهایی که تمام حواس‌ها به سفر حج استاندار، متروپل، ریزگردها و غیره است، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان که طبق قانون باید زودتر از اینها بازنشسته می شد و اجازه حضور به سایر مدیران جوان را می‌داد، همچنان بر سر کار است و گویا خیال رفتن هم ندارد.

امثال «محمدرضا کرمی نژاد» که جای مدیران جوان، باانگیزه و خلاق را گرفته‌اند، کم نیستند. ضعف مدیریت وی در توسعه شبکه آب‌رسانی، پس‌زدگی مداوم فاضلاب در خیابان‌ها علیرغم سرریز اعتبارات ملی به خوزستان و ابهام در نحوه هزینه‌کرد آن، عقب افتادگی حقوق کارکنان، عدم تبدیل وضعیت بسیاری از نیروهای ایثارگر، حیف و میل اعتبارات بدون نظارت کافی، بی کیفیتی آب شرب، همکاری با پیمانکاران خاص، عدم شفافیت در نحوه واگذاری پروژه های ترک تشریفات آبفا وغیره، گویای همه چیز است.

این در حالی است که می توان بجای بکارگیری مدیران بازنشسته و بالای ۶٠ سال، به افرادی کاربلد، جوان و فعال با ایده های نو اعتماد کرد و ثمره آن را نیز دید.

در پایان باید بپذیریم که با رفتن بازنشسته‌ها و افرادی که سقف سابقه خدمت در دستگاه های دولتی رو نه تنها پرُ، که از آن، سال ها پیش عبور کرده اند، عرصه برای ورود مدیران جوان مهیا می‌شود و قطعاً مردم خوزستان نیز از همین جوانسازی و البته باتجربه سود خواهد برد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا