اقتصادی

پیام عدم حضور استاندار خوزستان در مراسم معارفه مدیرکل آپ چیست؟/آیا خلیلیان مخالف انتصاب حمیدی‌نژاد بود؟

بالاخره مسعود حمیدی نژاد بعد از تلاش های فراوان از سوی او و دوستانش، روز گذشته (پنجشنبه ۲۵ فرودین ماه) توانست بر صندلی مدیرکلی آموزش و پرورش خوزستان تکیه بزند.

راوی جنوب| حمیدی نژاد که تاکنون در رابطه با سوال منتقدان و رسانه ها مبنی بر عبور از سن بازنشستگی، نداشتن سابقه لازم و مرتبط با حوزه آموزش و پرورش و داشتن مدرسه غیرانتفاعی(تعارض منافع) پاسخ شفاف و روشنی نداده است، بدون حضور استاندار خوزستان، معارفه شد.

از سوی دیگر شنیده ها حکایت از آن داشت که او گزینه مورد تایید استاندار خوزستان نیست و به اعتقاد برخی منتقدان، حضور زاکانی در تعطیلات نوروز در خوزستان و برخی تریبون داران از حامیان اصلی «حمیدی نژاد» بودند.

در همان زمان از گوشه و کنار خبر می رسید که مذاکره ها برای کسب رضایت استاندار به نتیجه نرسیده است؛ از طرفی وزیر بطور مستقیم حکم می زند که با مخالفت استاندار، مراسم معارفه کنسل می شود و پس از این اتفاق، پافشاری‌های پیدا و پنهان باعث می شود معارفه حمیدی نژاد بالاخره بعد از چند روز تاخیر انجام شود!

معارفه انجام شد اما بدون حضور استاندار و معاونین استاندار که پیام روشنی به مخالفت با این انتصاب بود و این پیام در کنار سایر عوامل کار را برای حمیدی نژاد سخت خواهد کرد.

از دیگر غایب های مراسم می توان به نماینده ولی فقیه در خوزستان، فرمانده سپاه استان و مدیران کل گذشته اشاره کرد که بطور سنتی در این مراسم حضور نداشتند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا