اخبار خوزستان

هیچ حادثه ریلی در ایام نوروز در خوزستان رخ نداده است

معاون مسافری اداره کل راه آهن جنوب گفت: در حوزه استحفاظی و جغرافیایی اداره راه آهن جنوب هیچ گونه حادثه ریلی در ایام پیک نوروزی و یا تأخیر در حرکت قطارها نداشتیم و همه قطارها تاکنون به موقع حرکت کردند و به موقع هم به مقصد رسیده اند.

محمد باقر علاقه مند زاده عصر امروز چهارشنبه دهم فروردین ماه ۱۴۰۱ در حاشیه بازدید از نمایشگاه اقوام ایرانی و نوروزگاه ایرانی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: اداره کل راه آهن جنوب از ۲۴ اسفندماه ۱۴۰۰ تا ۱۵ فروردین ماه ۱۴۰۱را به عنوان پیک سفرهای نوروزی در نظر گرفته و خدمات ویژه ای در این ایام را به مسافران نوروزی ارائه می کند.

وی افزود: روزانه بیش از ۹۰۰ مسافر به سمت مشهد و همین تعداد مسافر هم به سمت تهران با قطارهای اداره کل راه آهن جنوب جا به جا می شوند. روزانه دو قطار از اهواز به سمت مشهد و سه قطار هم به سمت تهران حرکت می کنند.

معاون مسافری اداره کل راه آهن جنوب درباره اقدامات نوروزی این اداره کل برای استقبال از عید نوروز توضیح داد: در این ایام در ایستگاه مرکزی راه آهن اهواز و ایستگاه راه آهن خرمشهر سفره هفت سین برپا و مسابقه عکاسی بین مسافران نوروزی و جنگ های شادی برگزار شده است.

علاقه مند زاده گفت: تزیین ایستگاه های راه آهن جنوب و مناسب سازی سکوی ایستگاه مرکزی راه آهن اهواز و اجرای سرود و موسیقی به چهار لهجه و زبان مختلف و سبک های مختلف، تأمین روشنایی ایستگاه مرکزی اهواز و گلکاری ورودی آن از جمله کارهای راه آهن جنوب برای استقبال از نوروز بوده است.

وی ادامه داد: در حوزه استحفاظی و جغرافیایی اداره راه آهن جنوب هیچ گونه حادثه ریلی در ایام پیک نوروزی و یا تأخیر در حرکت قطارها نداشتیم و همه قطارها تاکنون به موقع حرکت کردند و به موقع هم به مقصد رسیده اند.

معاون مسافری اداره کل راه آهن جنوب گفت: بلیط فروشی قطارهای راه آهن جنوب عمدتا به صورت الکترونیکی است و خرید بلیط قطارهای محلی درون استان به صورت یک کارت بلیط درآمده است.

وی با بیان این که قیمت بلیط قطارهای درون استانی بسیار به صرفه و ارزان است، افزود: قطار گردشگری امسال برگزار نشد و از سال آینده برنامه آن برگزار می شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا