اخبار خوزستاناخبار مهم

عجیب اما واقعی! پروژه چند هزار میلیاردی با ۲میلیون سرمایه حقوقی؛ آیا شدنی است؟!

شرکت مهرکیسان در حالی با سرمایه حقوقی ۲میلیون تومان کار خود را آغاز کرده که سودای اجرای پروژه چند هزار میلیاردی به نام هتل برج پرشین پالم در اهواز دارد.

راوی جنوب/ ذات رسانه، روشنگری است و این رسانه نیز با تهیه و ارائه گزارش های خبری، به دنبال شفافیت و دفاع از حقوق عامه مردم است.

نقل محافل است شرکتی تازه تاسیس با نام مهرکیسان در صدد اجرای پروژه ای است که برای انجام آن با توجه به شیب تند افزایش قیمت ها، به سرمایه ای چند هزار میلیاردی نیازمند است و با سرمایه حقوقی ۲میلیونی آن شرکت، همخوانی ندارد.

در کنار آن باید پرسید چگونه شرکتی که تنها یک سال از عمر تاسیس آن می گذرد و گویا پروژه خاصی را نیز اجرا نکرده، مدعی ساخت هتل برج ۳۳ طبقه ای در اهواز شده است؟

از موضوع عدم سابقه کافی شرکت مهرکیسان در حوزه ساخت و ساز که بگذریم، به سرمایه حقوقی ۲ میلیون تومانی این شرکت می‌رسیم.

ابهامات از آنجا بیشتر می‌شود که این شرکت با سرمایه ۲ میلیون تومان چگونه می‌خواهد پروژه چند هزار میلیاردی را اجرایی کند؟ سرمایه یا اعتبار اولیه برای ساخت این هتل برج از کجا تامین می‌شود؟ آیا قصد پیش فروش دارند تا با سرمایه خریداران پروژه را اجرا کنند؟ مکان اجرای پروژه کجاست و ارزش زمین آن چقدر است؟ و بسیاری سوالات دیگر که نیاز به پاسخ دارند.

اگر این پروژه اجرا شدنی است و مقدمات اجرای آن انجام شده، مجموعه مدیریت این شرکت باید حسن نیت نشان داده و توضیحاتی را جهت تنویر افکار عمومی و جلب اعتماد سرمایه گذاران ارائه کنند؛ در غیر این صورت دستگاه های امنیتی و نظارتی باید در جهت صیانت از اعتماد عمومی برخورد مناسبی در این خصوص داشته باشند.

این رسانه آمادگی دارد، توضیحات یا جوابیه این شرکت را در صورت ارسال به این رسانه، طبق قانون مطبوعات منتشر کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا