اخبار خوزستاناخرین خبر ها

جستجو برای یافتن دنیا فرهادی ادامه دارد / تشکیل پرونده ویژه قتل برای دختر ۲۲ سال

بی توجهی شهردار و فرماندار اهواز به ماجرای دنیا / حتی یکی از این مسئولان به محل حادثه نیامده است

راوی جنوب، دنیا فرهادی از غروب چهارشنبه ۱۶ آذرماه حوالی پل کابلی ساحلی اهواز مفقود و تا کنون بعد از گذشت ۵ روز از حادثه اثری از آن پیدا نشده است.

این دختر ۲۲ ساله اهوازی طبق گفته خانواده با یکی از دوستانش کنار پل کابلی قرار ملاقات داشته و به همین خاطر ساعت نزدیک به ۲۱:۳۰ دقیقه از پاساژ خلیج فارس کیان آباد به مقصد حوالی پل کابلی اسنپ گرفته و این آخرین مکانیست که دنیا حضور داشته است.

یکی از اعضا خانواده فرهادی در این خصوص به تی بین گفت: در همان حوالی زمانی، دختری از پل کابلی به رودخانه کارون افتاده و برای همین مساله و با توجه به اسناد و مدارک موجود پرونده ویژه قتل برای #دنیا_فرهادی باز شده است.

وی ادامه داد: از همان ساعات اولیه پلیس در جریان ماجرا قرار گرفته و پرونده در دست بررسیست، از طرف دیگر نیروهای آتش نشانی شهرداری اهواز تلاش خود را برای پیدا کردن جسد احتمالی در رودخانه کارون با حضور چندین تیم غواصی متشکل از تیم آتش نشانی شهرداری و تیم دریایی ساحلی سپاه انجام داده اند اما تا کنون نتیجه برای پیدا کردن جسد بی فایده بوده

فرهادی با انتقاد شدید از کمبود امکانات و بی توجهی مسولان استانی نسبت به ماجرا گفت: علی رغم اهمیت موضوع که باعث جمع شدن بیش از ۲۰۰ تا ۳۰۰ نفر از خانواده دنیا به صورت روزانه کنار پل کابلی شده اما در پنج روز گذشته نه شهردار اهواز نه فرماندار و نه استاندار یا معاونین ایشان حتی برای لحظه ای در محل حادثه حضور پیدا نکرده اند و این باعث تاسف است.

وی ادامه داد: از طرفی دیگر، حتی یک دوربین حضور «دنیا» را روی پل کابلی ثبت نکرده است و وقتی پیگیر دوربین و فیلم های شب حادثه می شویم گفته می شود هیچ دوربینی روی پل کابلی یا حتی قبل و بعد آن نیز وجود ندارد، یعنی واقعا پل کابلی که مثلا نماد شهر اهواز است یک دوربین نصب نیست؟ بعد چگونه می شود گفته متناقض برخی شاهدین حادثه را اثبات کرد؟

کمبود شدید امکانات هم بی داد می کند، یعنی واقعا کلانشهر اهواز باید یک قایق و یک غواص و یک جت اسکی داشته باشد؟ شهر به این مهمی با همین امکانات؟ بدون شک شهردار و فرماندار باید پاسخگوی این حجم از کمبود امکانات باشند

*🎥در اینستاگرام تلویزیون تی بین ببینید👇🏻🎥*

https://www.instagram.com/p/CmCihA2My73/?igshid=YmMyMTA2M2Y=

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا